PDA

View Full Version : تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد



sarabodaghi
یک شنبه 13 اسفند 1402, 16:57 عصر
چرا یخچال الکترواستیل من صداهای بلند تولید می کند؟

صداهای بلند در آشپزخانه نه تنها در دراز مدت بسیار آزاردهنده هستند و احتمال بروز عیب به زودی و در نتیجه آسیب بیشتر افزایش می یابد. بنابراین اگر یخچال الکترواستیل شما صداهای بلند تولید می کند، وقت آن رسیده است که اقدام کنید. طبق تحقیقات تیم تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد رایج ترین دلایل این نقص به صورت زیر است:نقص در فن یا موتور فن

بسته به مدل یخچال، فن های مختلفی ممکن است نصب شود. اواپراتور می تواند یک فن داشته باشد، همانطور که کندانسور می تواند. آنچه دقیقاً در دستگاه شما نصب شده است را می توان در نمای دستی یا انفجاری دستگاه شما یافت.
این فن ها وظیفه دارند گردش بهینه هوا را در فضای داخلی تضمین کنند. این بدان معناست که از یک طرف دمای مورد نظر با سرعت بیشتری به دست می آید و از طرف دیگر سیم پیچ ها زود یخ نمی بندند. اگر بین پره های فن زباله وجود داشته باشد یا به دلایل دیگر فن دیگر نرم کار نکند، ممکن است صداهای بلندی ایجاد شود. اگر موتور در محل خاصی گیر کرده باشد، این امر همچنین می تواند منجر به صداهای بلندتر از یخچال شود.روتورهای فن را می توان با دست چرخاند. اگر آنها به راحتی نمی چرخند یا همیشه در یک مکان گیر می کنند، باید بررسی کنید که چه چیزی مانع از چرخش آزادانه آنها می شود. اگر موتور فن معیوب است، باید توسط نیروهای تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد تعویض شود. البته فعلاً تمیز کردن کامل کافی است.
https://cdn.triboon.net/media/reportage_images/56a4c80d-056a-49e4-a20e-452b26a07388.jpg
خرابی شیر ورودی آب

آیا یخچال هر از گاهی بدون دست زدن صداهای بلند تولید می کند؟ یکی از دلایل می تواند نقص در شیر ورودی آب باشد.اگر یخچال دارای یخساز / ظرف آب شیرین باشد، به اصطلاح به شیر ورودی آب مجهز است. این شیر به صورت الکتریکی کنترل می شود؛ بسته به اینکه آب باید تامین شود یا اینکه فرآیند پر کردن کامل شود، باز و بسته می شود.
بسته به سختی آب و محتوای رسوب آهک در منطقه شما، ممکن است این اتفاق بیفتد که دریچه به مرور زمان بیشتر و بیشتر بسته شود و آب فقط از طریق چند نازل آزاد پر شود. این می تواند باعث ایجاد صداهای بلند در یخچال الکترواستیل شود.بررسی کنید که آیا هر زمان که دستگاه پخش آب پر می شود صدا ایجاد می شود یا خیر. این را می توان مثلاً با خالی کردن ظرف تحریک کرد. در این صورت، شیر ورودی آب باید به کمک کارشناسان تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد تعویض شود، زیرا تمیز کردن آن معمولاً موفقیت آمیز نیست.
خرابی کمپرسور

یخچال هنوز صداهای بلند می دهد؟ اگر این موارد به طور مداوم در هنگام خنک شدن یخچال رخ دهد، این نشان دهنده نقص در کمپرسور یخچال است.
اگر کمپرسور به طور مداوم کار کند، نه تنها مصرف برق را افزایش می دهد، بلکه می توانید صدای بلند دائمی را در هنگام کار یخچال نیز بشنوید. احتمال بروز خطاهای بیشتر در مدت زمان کوتاه نسبتاً زیاد است.اگر صدای « یخچال در حال کار » یعنی کمپرسور پشت پایین دستگاه دیگر از بین نرفت و به حالت دائمی در آمد، باید توسط متخصص های تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد (https://www.rasadeghtesadi.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-98/61779-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B3%D 8%AA%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF) بررسی شود.https://cdn.triboon.net/media/reportage_images/338ec91b-684a-45aa-9140-10c0702bc276.jpg
توصیه ی تیم تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد برای زمانی که یخچال الکترواستیل یخ زدایی نمی کند

آیا یخچال دیگر به درستی یخ زدایی نمی کند؟ بسته به مدل و سازنده، یخچال ها دارای یک المنت گرمایشی هستند که اصطلاحاً به آن بخاری یخ زدایی می گویند.بخاری یخ زدایی وظیفه جلوگیری از تشکیل یخ روی کویل های اواپراتور داخل یخچال را بر عهده دارد. گرمایش یا در فواصل زمانی ثابت یا با کمک سنسور دما کنترل می شود و باید چندین بار در طول روز روشن شود.با فرض برخی دانش فنی اولیه، جزء گرمکن یخ زدایی را می توان از قبل با یک مولتی متر اندازه گیری کرد. اگر قطعه دیگر تداوم ندارد، معیوب است و برای جلوگیری از یخ زدگی یخچال شما در آینده، باید به کمک تیم نمایندگی یخچال الکترواستیل در مشهد تعویض شود.
شایع ترین دلیل عدم یخ زدایی یخچال از قبل بررسی شده است، اما آیا این به دلیل گرمکن یخ زدایی نیست؟ همچنین ممکن است ترموستات یخ زدایی معیوب باشد و نیاز به بررسی داشته باشد.
یخچال ممکن است یک یا چند ترموستات داشته باشد که دائما دمای داخل یخچال را اندازه گیری می کند. یکی از این ترموستات ها وظیفه ارائه سیگنال روشن یا خاموش کردن بخاری یخ زدایی را بر عهده دارد.اگر این ترموستات معیوب باشد، یعنی سیگنالی به بخاری یخ زدایی ارسال نمی کند یا سیگنال های نادرست ارسال می کند، فرآیند یخ زدایی را نمی توان طبق نیاز انجام داد، یعنی یخچال یخ زدایی نمی کند و یخ می زند.برای رفع این نقص طبق توصیه ی تیم نمایندگی یخچال الکترواستیل در مشهد از یک مولتی متر برای بررسی اینکه آیا تداوم در قطعه وجود دارد یا خیر استفاده کنید. اگر این وجود نداشت، ترموستات یخ زدایی معیوب باید در مرکز تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد تعویض شود.