PDA

View Full Version : بهترین سالن عقد در سوربان



هانیه احمدی
چهارشنبه 22 فروردین 1403, 11:01 صبح
سالن عقد و خانه عقد بهترین گزینه برای عروس دامادهاییست که برگزاری مراسم عقد، از ثبت عقد گرفته تاپذیرایی شام را در سالن عقد با سفره عقد و امکانات کامل به دور از دغدغه ترجیح میدهند انجام دهند.برگزاری مراسم عقد در سالن عقد شیک، مخصوصا برای زوج هایی که تصمیم به برگزاری مراسم عروسی ندارند، چندین سال است که سالن عقد جایگزین تشریفاتی مناسبی برای ثبت عقد در دفتر ازدواج و محضر ازدواج سنتی شده است.
رزرو سالن عقد با پذیرایی شام

اولین قدم برای زوجی که قصد آغاز زندگی مشترک را دارند، انتخاب یک محضر عقد و ازدواج برای بستن پیمان زناشوییشان است. جاری شدن خطبه‌ عقد در مکانی شایسته و خاطره‌انگیز می‌تواند زیبایی پیوند زناشویی آنها را تکمیل کند و این روز به یاد ماندنی را تا ابد در ذهنشان جاودان سازد. یک سالن عقد (https://www.soorban.com/cats/321/321/%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%86-%D8%B9%D9%82%D8%AF) منحصر به فرد علاوه بر ساختن یک شب رویایی برای عروس و داماد، باعث می‌شود تا باب آشنایی خانواده ها در فضایی دلنشین باز شود و اولین دیدار آنها به گونه ای زیبا انجام بگیرد.

عروس و داماد لازم است در روز عقد آراسته باشند و عروس به آرایشگاه عروس و داماد به آرایشگاه داماد (https://www.soorban.com/cats/292/292/%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%AF) رفته باشند.

مدارک مورد نیاز در زمان مراجعه به محضر عقد (سالن عقد)مدارکی که لازم است به دفتر ازدواج ببرید عبارتند از:

اصل شناسنامه عروس و داماد
کپی صفحه اول شناسنامه عروس و داماد (2 برگ)
کپی پشت و روی کارت ملی عروس و داماد (2 برگ)
عکس پرسنلی عروس و داماد (2 عدد)
جواب آزمایش خون مراکز رسمی آزمایشگاه های ازدواج
اصل شناسنامه پدر عروس (در صورت فوت ارائه گواهی فوت او)
اجازه پدر و یا جد پدری برای ازدواج عروس خانم لازم است (در صورت عدم رضایت پدر و جد پدری ارائه برگه موافقت دادگاه)
ارائه مدارک طلاق و گواهی فوت و کپی صفحه دوم شناسنامه (در صورت ازدواج مجدد یکی از زوجین)
ارائه گواهی ازدواج در صورتی که عروس و داماد به سن قانونی نرسیده‌ باشند.