می خواهم برنامه کتابخانه دیجیتالی را شروع کنم ( قبلا یکی نوشته بودم ولی حالا می خوام کمی پیشرفته ترش کنم )
امکاناتی که مد نظر من است تا در برنامه باشه :
1 ) مدیریت فایل ها به صورت خودکار ( کپی کردن ، حذف کردن ، جابه جایی فایل ها ، مدیریت پوشه ها و...)
2 ) برنامه چند کاربره باشه و برای هر کاربر سطح دسترسی تعیین بشه و ...
3 )قابلیت اشتراک فایل ها ، مثلا دو نفر بتوانند کتابهایی را از سیستم خود به همدیگه که از این برنامه استفاده می کنند بدهند و برنامه آنها را در خود اضافه کند )
حالا تعداد فیلدهایی که می خواهم در برنامه باشه :
1 ) فیلد کلید
2 ) تاریخ ثبت فایل در برنامه
3 ) نوع فایل
4 ) اندازه فایل
5 ) گروه فایل ( در چه دسته ای قرار دارد )
6 ) عنوان فایل
7 ) توضیحاتی درباره محتوای فایل
8 ) ....
وقتی جستجو کردم دیدم که در بعضی از سایت ها فیلدهای زیر هم هستن :
1 ) نویسنده
2 ) تعداد صفحه
3 ) زبان ( فارسی | انگلیسی | ... )
نسخه قبلی را می تونید در لینک زیر ببینید :
http://yahook.blogfa.com/post-14.aspx
حالا دوستان چه امکاناتی و چه فیلدهایی را در برنامه کم و زیاد می بینند اگه به من هم بگن خوشحال می شم تا در برنامه اعمال کنم.
هر چیزی که به ذهنتان می آید اگه درباره برنامه بگید خیلی خوب است مثلا
نام برنامه
ظاهر برنامه
امکانات برنامه
برنامه فقط فایلهای PDF را مدیریت کند یا نه تمام ...
برنامه تمام صفحه باشه یا نه به صورت کادر کوچک و .....
.
.
خلاصه : به نظر دوستان چه فیلدهایی رو برای این کار در نظر بگیرم بهتر است ؟
منتظر نظرات دوستان هستم