اگر شما آن دسته کاربرانی می‌باشید که وب سایت خود را از طریقه وردپرس طراحی کردید و حال به دنبال این می‌باشید که تبدیل سایت وردپرس به برنامه موبایل داشته باشید ، چندین راه برای شما وجود دارد. یکی از مزیت‌های وردپرس وجود افزونه‌های بیشمار در این زمینه است که موجب شده کاربران بر حسب هر نوع نیازی به هدف خود دست یابند. و دیگری استفاده از سامانه های تبدیل سایت به اپلیکیشن می باشد که در زیر در مورد هر روش بیشتر توضیح داده خواهد شد.

افزونه تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن موبایل


با استفاده از افزونه‌های وردپرسی تبدیل سایت به اپلیکیشن که برای این هدف تهیه و طراحی شده اند شما کاربران وردپرس می‌توانید سایت وردپرس خود را به اپلیکیشن اندروید تبدیل کنید. اصولا این افزونه‌ها دارای هزینه بوده و باید به خرید آن‌ها بپردازید. حال این را درنظر داشته باشید کاربری که در ایران قصد خرید چنین افزونه ای را دارد چه هزینه ای را باید پرداخت کند. اساس کار این دسته از پلاگین‌ها به این صورت بوده که سایت را به صورتی تبدیل به وب ویو می‌کنند یعنی به نوعی برای سایت شما یک میانبر ساخته می‌شود که با نصب آن در گوشی کاربر ، همانند یک نرم افزار با کلیک بر روی آن سایت شما باز خواهد شد.

تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن اندروید

در این روش شما می‌توانید با استفاده از سامان ها آنلاین مثل نوین اپ ساز به صورت رایگان و در کمتر از یک دقیقه سایت خود را تبدیل به اپلیکیشن اندروید کنید. استفاده از این سامانه بسیار راحت بوده و کافی است از بخش تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن اندروید شما وارد صفحه مربوطه شده و به پر کردن بخش‌های مورد نیاز بپردازید. و پس از درج لینک سایت به همراه تصویر لوگو اپلیکیشن و سایر بخش‌ها ، نسخه اندروید اپلیکیشن خود را دانلود نمایید.

یکی دیگر از مزیت های سایت های آنلاین تبدیل سایت به اپلیکیشن عدم محدودیت به سایت های ودپرس و امکان تبدیل انواع سایت ها به اپلیکیشن می باشد.

کلمات کلیدی :
تبدیل سایت به اپلیکیشن وب ویو