سلام در این مقاله به بررسی خانه وارونه در پوکت میردازیم.....
مواظب باشید سرگیجه نگیرید! این خانه با دیگر خانه ها کاملا متفاوت است. در این خانه که به آن بان تیلانکا هم میگویند جاذبه معنایی ندارد. با ورودتان به این هانه روی سقف آن قدم گذشته و هر لحظه ممکن است این احساس را بکنید که شاید پایین پرتاب شوید و یا یکی از وسایل از محل قرارگیری اش جدا شده و روی شما بی افتد! خانه وارون در پوکت را که امروزه به یک جاذبه پرطرفدار بین توریست ها و گردشگران تور تایلند تبدیل شده، یک زن و شوهر سوئیسی تایلند ساخته اند تا بتوانند این تصور ذهنی را به واقعیت تبدیل کنند. خانه وارونه در پوکت سال 2014 ساخته شده است.


خانه وارونه در پوکت


قسمت های مختلف این خانه شگفت انگیز در پوکت
مثل تمام خانه هایی که تابحال دیده اید و در آن ها زندگی کرده اید، خانه وارونه در پوکت دارای دستشویی، اتاق نشیمن، اتاق خواب، اشپزخانه و ... می باشد. اما تنها تفاوت آن با دیگر خانه ها این است که همه چیز به صورت کاملا ماهرانه و با دقتی به شکل وارونه طراحی شده اند. تمام مبلمان، دکوراسیون، ماهی های در آکواریوم، همه و همه به شکل برعکس از سقف آویزان شده اند! از آنجایی که این خانه وارونه است، هنگام ورود به ان نیز از اتاق زیرشیروانی وارد خواهید شد، سپس از پله ها بالا رفته و به اتاق خواب و نشیمن و در طبقه سوم به گاراژ خواهید رسید.


قسمت های مختلف این خانه شگفت انگیز در پوکت


هزارتوی بان تیلانکا در این خانه
خود خانه عجیب غریب و وارونه است، دیگر چه انتظاری میتوان از حیاطش داشت! بی شک که حیاط معمولی نداشته و مثل خانه اش شکلی عجیب دارد. در حیاط این خانه یک هزارتوری هزار مترمربعی قرار داشته که هفت دروازه دارد. هرکدام از آن ها به نحوی شما را گیج و سردرگم می کنند تا سرانجام راه خود را پیدا کنید. برای بیرون آمدن از این هزارتو تقریبا ده تا پانزده دقیقه زمان نیاز خواهید داشت. اصلا نیازی به نگرانی هم نیست چرا که در این هزار تو یک راهنما شما را تعقیب می کند تا با خیال راحت میر را پیدا کنید.

تور تایلند


هزارتوی بان تیلانکا در این خانه


چه استفاده هایی از این خانه وارونه در پوکت می شود؟
مردم پوکت استفاده های بسیاری از این خانه وارونه می کنند. به عنوان مثال میتوان دید که بعد از ظهرها مراسمات و جشن های به خصوصی مثل عروسی در آن برگزار می شود و یا حتی عکاسی های عروسی و عکسبرداری های خصوصی نیز در آن برگزار می شوند. البته این مراسمات و برنامه ها، خارج از ساعت های کاری مجموعه قابل برگزاری هستند. همینطور به توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری تایلند پیشنهاد میکنیم بعد از ظهرهای خود را در کافه رستوران هایی که اطراف این خانه شگفت آور بگذرانند. داخل خانه وارونه فروشگاه هدایا و سوغاتی و اینترنت بی سیم رایگان ارائه شده است.





چه استفاده هایی از این خانه وارونه در پوکت می شود؟


ساعات بازدید و هزینه ورود به خانه وارونه در پوکت
خانه وارونه در پوکت از ساعت ده صبح تا شش بعد از ظهر آماده بازدید توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند بوده و هزینه ورودیه به آن برای بزرگسالان 290 بات و برای کودکان 170 بات می باشد.
منبع: http://lasttours.net