یکی از نکات مهم در سفر به تایلند روش های ارسال پول است که در این مقاله از وبسایت توریاب به آن پرداخته ایم.
هر شخصی که در شرایطی قرار بگیرد که تمام پول نقدی او در تعطیلات به سرقت رفته یا می خواهد پول را به دوست خود در تایلند منتقل کند ، می تواند ظرف چند دقیقه با وسترن یونیون پول را به تایلند بفرستد.
Western Union یک ارائه دهنده آمریکایی برای انتقال وجه نقد در سراسر جهان است. از آنجا که انتقال پول با وسترن یونیون ارزان نیست ، فقط باید از این خدمات در شدیدترین شرایط استفاده کنید. اگر به طور ناگهانی در تعطیلات پول نیاز داشتید ، قبل از عزیمت باید در Western Union ثبت نام کنید. بنابراین شما می توانید در مواقع اضطراری از هر کافه اینترنتی پول ارسال کنید.

قیمت تور تایلند
چگونه می توانم با وسترن یونیون پول ارسال کنم؟


دو امکان وجود دارد:


1) ارسال کننده می تواند با ارائه شناسه معتبر و تکمیل فرم ، هر مبلغی را در شعب یا شرکت وابسته به اتحادیه غربی واریز کند. میزان هزینه ارسال پول به تایلند به میزان پول بستگی دارد پس از واریز مبلغی به اصطلاح کنترل انتقال پول (MTCN) دریافت می کنید ، با این شماره می توانید معامله وی را پیگیری کنید.فقط چند دقیقه طول می کشد تا پول دریافت کننده در شعبه Western Union در تایلند قابل پرداخت باشد.برای این کار ، گیرنده به اطلاعات زیر نیاز دارد: یک شناسه معتبر ، نام فرستنده ، کشوری که پول ارسال شده است و کد معامله ای که باید به گیرنده ابلاغ شود.


2)راحت ترین راه برای انتقال وجه از طریق وب سایت Western Union ، ابتدا باید بصورت آنلاین ثبت نام کنید. انتقال پول با Western Union با کارت اعتباری (Master / Visa Card) یا مستقیم از طریق حساب بانکی امکان پذیر است.شما می توانید از طریق وب سایت دو تراکنش آنلاین انجام دهید ، اگر می خواهید بیشتر به تایلند پول بفرستید ، برای تأیید هویت آن باید از یک روش پسندیده استفاده کنید (اسناد توسط Western Union برای شما ارسال می شود).باز هم ، میزان هزینه نقل و انتقال بستگی به میزان پولی دارد که باید ارسال شود. پس از معامله ای که شما دریافت خواهید کرد "شماره کنترل انتقال پول (MTCN)" ارسال شده ، این شماره و نام فرستنده باید به گیرنده ارسال شود. سپس این پول بلافاصله در هر شعبه Western Union قابل برداشت است (شناسه معتبر لازم است).


مضرات Western Union:


Western Union برای برداشت پول نقد به هزینه بالایی احتیاج دارد ، بنابراین انتقال 100 یورو حدودا 4.90 یورو هزینه دارد همچنین در اینجا نرخ ارز بدتری به شما تعلق می گیرد. همچنین ، انتقال با WU از حساب بانکی به حساب بانکی در تایلند امکان پذیر است ، اما پس از ورود 4-6 روز طول می کشد تا پول به گیرنده برسد.


شعبات وسترن یونیون در تایلند:


شاخه های اتحادیه غربی را می توان در هر شهر تایلند ، مانند پاتایا ، بانکوک یا پوکت یافت. فقط به دنبال لوگوی اتحادیه وسترن یونیو متصل به دفاتر و بانک ها باشید.


وسترن یونیون معتبر است؟


با وسترن یونیون می توانید در مدت زمان کوتاهی به مسافر تور تایلند پول ارسال کنید. این کمک کننده است ، به عنوان مثال ، اگر در تعطیلات مورد سرقت قرار گرفته اید و فوراً به پول نقد نیاز دارید ، یا می خواهید پول ارسال کنید. انتقال سریع پول ارزان نیست اما راحت ، سریع و مطمئن است. لازم به ذکر است ، اگر از یک سرویس پرداخت مانند Western Union استفاده می کنید ، باید گیرنده پول را بشناسید و به افراد ناشناس پول نفرستید که ممکن است در آینده مورد بازخواست قرار بگیرید.نکته مهموسترن یونیوندر ایران شعبه ندارد و باید از کشورهای دیگر از این روش استفاده کنید برای آگاهی از قیمت تور پاتایا با آژانسهای تایلندکار توریاب در ارتباط باشید
منبع:
https://touryab.travel/attraction/%D...Western-Union)