نمایش نتایج 1 تا 1 از 1

نام تاپیک: مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

  1. #1

    Lightbulb مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

    طراحی اپلیکیشن اندروید یکی از گزینه های آسان برای داشتن یک تجارت آنلاین است. بسیاری از کسب و کارها امروزه به ساخت اپ موبایل روی آورده اند. زیرا با طراحی اپلیکیشن می‌توانند خدمات خود را به صورت آنلاین به جمعیت زیادی از افراد معرفی کنند. آمارها نشان می‌دهد اکثر مردم تمایل به خرید آنلاین دارند. اکثر افرادی که تمایل به خرید دارند نسل جوان هستند و امروزه نسل جوان که با اپلیکیشن و سایت خو گرفته تمایل زیادی به خرید آنلاین و یک زندگی اسان دارند.
    علاوه بر این خیلی از افراد دوست دارند قبل از رفتن به خرید حضوری قیمت ها را در سایت و اپلیکیشن ببیند. ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید باعث ایجاد یک مزیت رقابتی شده. زیرا از آنجایی که اکثر فروشندگان محصولات خود را در فضای اینترنت قرار میدهند، و هرکسی دوست دارد که محصول خودش به فروش برود اکثر فروشندگان محصولات خود را با حداقل سود در اینترنت قرار میدهند. زیرا اگر گران بفروشد خریداران از آن فروشنده ای خرید میکنند که قیمت کمتری ارائه میدهد.
    وجود انواع محصولات از جمله لوازم منزل، لوازم آشپزخانه، لوازم برقی، پوشاک، محصولات چوبی و هرچه که مردم اراده کنند در اینترنت وجود دارد. وجود انواع محصولات با تعداد بسیار بالا جذابیت خرید آنلاین را چند برابر میکند. طبق پیش بینی که توسط یک شرکت معروف انجام شده است در سال ۲۰۲۰ تعداد کاربران موبایل به بیش از ۲.۸۷ میلیارد نفر در جهان میرسد. این تعداد بیشمار استفاده کنندگان از تلفن های همراه دلایل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را چندین برابر میکند.
    اولین چیزی که کاربر را در اپلیکیشن شما نگه میدارد طراحی ظاهری زیبا و ساده است. اگر خدمات زیاد و خوبی ارائه دهید ولی اپلیکیشن شما از طراحی بصری خوبی برخوردار نباشد کاربر به سرعت اپلیکیشن شما را ترک کرده و به سراغ اپلیکیشن دیگر میرود. توجه به تکنیک هایی که کاربر را در اپلیکیشن نگه میدارد از نکات مهمی است که باید به آن توجه زیادی کرد.
    مزایای طراحی اپ فروشگاهی صرفه جویی در زمان و هزینه، افزایش اعتبار فروشگاه، فروش آنلاین محصولات در هر ساعت از شبانه روز، پشتیبانی آنلاین، جذب کاربران بسیار زیاد از سراسر کشور و حتی جهان و... میباشد.
    آخرین ویرایش به وسیله satia.satari : یک شنبه 05 بهمن 1399 در 17:13 عصر

برچسب های این تاپیک

قوانین ایجاد تاپیک در تالار

  • شما نمی توانید تاپیک جدید ایجاد کنید
  • شما نمی توانید به تاپیک ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید ضمیمه ارسال کنید
  • شما نمی توانید پاسخ هایتان را ویرایش کنید
  •