اسپرسوساز نوا ، خرید اینترنتی قهوه ساز و اسپرسوساز نوا مدل 146
به همراه آموزش استفاده و طرز کار با آن ، لینک بهترین کاپوچینو ساز
مناسب برای استفاده خانگی و در کافه ها

خرید قهوه ساز نوا 146 ، کاپوچینو ساز کوچک
امروزه مردم زیادی وجود دارند که به نوشیدن قهوه علاقه مند هستند و به دنبال خرید اسپرسوساز هستند.
یکی از برند های معروف که همه به دنبال آن هستند اسپرسوساز نوا می‌باشد. برند نوا یک برند ژاپنی تولید کننده لوازم خانگی است که محصولات صوتی و تصویری و آشپزخانه تولید می‌کند . ما امروز به معرفی اسپرسوساز نوا 146 می‌پردازیم که یک دستگاه قدرتمند و کاربردی برای مصارف خانگی و کافه کوچک میباشد.
دستگاه قهوه ساز نوا دارای نازل بخار و ۱۵بار قدرت بخار میباشد و همچنبن دارای مخزن 1.2 لیتری آب قابل جداسازی میباشد.دمای این دستگاه بین ۹۰ تا ۹۲ درجه سانتیگراد است که مانع از سوختن پودر قهوه و جلوگیری از فوم تیره است.

با این دستگاه میتواند نوشیدنی هایی از جمله اسپرسو،کافه لاته،کاپوچینو و … را تهیه کرد. بدنه این دستگاه از نوع استیل براق زد زنگ و پلاستیک میباشد .
طرز کار و استفاده از قهوه ساز و اسپرسوساز نوا 146
سوالات متداول
اسپرسو ساز های نوا کرمای خوبی را بر روی قهوه درست میکنند؟
کرمای قهوه هم به عوامل متعددی بستگی دارد. اما بله اسپرسو سازهای نوا کرمای خوبی درست می کنند.
بین دستگاه اسپرسو ساز نوا 139 و 128 کدوم یک بهتره؟
اولین نکته ای که در زمان خرید دستگاه اسپرسو ساز باید به آن توجه کنید، این است که چه نوع قهوه ای را میخواهید درست کنید. این موضوع بر روی توان موتور و بار دستگاه تاثیر دارد.
دفتر اصلی برند نوا در کشور ژاپن قرار دارد اما در کشور چین تولید می شوند
تهییه انواع تجهیزات قهوه با بهترین قیمت و کیفیت

اسپرسو ساز نوا 146 یکی از دستگاههای پرفروش در بخش اسپرسو ساز از محصولات نوا می باشد. دستگاه های اسپرسو ساز روز به روز محبوب تر می شوند زیرا قهوه یک عنصر اساسی در زندگی روزمره برای بسیاری از ما است. ما از آن استفاده می کنیم تا صبح که از خواب بیدار می شویم با یک یا دو فنجان قهوه ، روز کاری خود را تقویت کنیم. ما همچنین آن را از نظر اجتماعی ، چه در خارج و چه در هنگام نوشیدن ، یا وقتی دوستان و خانواده را به خانه خود دعوت می کنیم ، از آن استفاده می کنیم و می نوشیم.
اسپرسو ساز نوا 146 با طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه های کوچک است. اسپرسو ساز نوا 146 با قدرت بخار 15 بار یک قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی محسوب می شود. اسپرسو خارج شده از این دستگاه با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب اسپرسو ساز نوا 146 است. این مدل مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنی های گرم استفاده می شود.
اسپرسو ساز نوا 146 از دستگاه‌ های اسپرسو ساز است که با طراحی زیبا و ساده تولید و عرضه‌شده است. امروزه بیشتر افراد برای تهیه قهوه زمان کافی برای تهیه یک فنجان قهوه تازه و خوش‌طعم در منزل یا اداره را ندارند. شرکت نوا طی سال‌های اخیر با طراحی و عرضه ماشین‌های اسپرسوساز کپسولی نه‌ تنها محدودیت زمانی را برای آماده ‌سازی یک فنجان اسپرسوی تازه و خوش ‌طعم از بین برده، بلکه با فناوری نسپرسو و استفاده از کپسول‌ های قهوه دردسر های مربوط به آسیاب و قرار دادن آن در دستگاه، و همچنین نظافت دستگاه موردنظر را مرتفع کرده است. این مدل جدید (مدل 146) از دستگاه ‌های نوا از طراحی فوق ‌العاده زیبایی بهره ‌مند است.
این دستگاه از جایگاه ویژه قرارگیری لیوان یا فنجان برای اضافه کردن قهوه و شیر و کف شیر بهره‌مند است. مخزن آب اسپرسو ساز نوا 146 با گنجایش 1.2 لیتر و مخزن شیر بزرگ‌تر از مدل‌های پیشین اجازه تهیه نوشیدنی‌های بیشتری را به کاربر می‌دهد. این مدل در کمتر از سی ثانیه پس از روشن شدن، آماده استفاده و تهیه قهوه موردنظر شما خواهد بود. اسپرسو ساز نوا 146 قابلیت تهیه سه نوع قهوه اسپرسو ، کافه لاته، کاپوچینو و همچنین دو نوشیدنی قهوه بر پایه شیر یعنی کاپوچینو و لاته را دارد و به کاربر این امکان را می‌دهد تا به ‌سادگی از طریق کلید های لمسی، نوشیدنی موردنظر خود را انتخاب نماید و با قرار دادن لیوان در جایگاه مربوطه از تهیه و نوشیدن آن لذت ببرد. چنانچه به هر دلیلی کاربر تنها به آب‌جوش نیاز دارد، باز هم می‌تواند از نازل آب‌ جوش (که بالای ظرف شیر قرار می‌گیرد) استفاده کند.
اینجا همزن قهوه
این مدل به‌صورت خودکار بعد از 9 دقیقه خاموش می‌شود تا کاربر پس از تهیه نوشیدنی خود دیگر نگران روشن‌ ماندن دستگاه و مصرف انرژی نباشد. این دستگاه با سیستم پاک ‌سازی خودکار نیز به کمترین دخالت کاربر در نظافت آن نیاز دارد.در کل می‌توان اسپرسو ساز نوا 146 را به‌عنوان یکی از زیباترین، و کاربردی‌ترین دستگاه‌های اسپرسو به شمار آورد