نرم افزار حسابداری یک برنامه بسیار مهم و واجب در هر حوزه ی کاری به حساب می آید که بتوان کارها و امور حسابداری رو به صورت دقیق و بدون هیچ خطایی، اروری و با کیفیت عالی و دقت بالا انجام داد. این نرم افزار ها در نسخه های مختلف مثل ویندوز یا اندروید یا آی او اس در حالت تحت وب آنلاین یا آفلاین عرضه می شود.
نرم افزار یا برنامه حسابداری یک برنامه یکپارچه است که در حوزه، اصناف و مشاغل های مختلفی مثل فروشگاه ها، شرکت های کوچک، متوسط یا بزرگ و یا هر نوع شغلی که در آن خرید و فروش و یا پرداختی انجام میشه کاربردی است. برنامه های حسابداری می توانند فاکتور صادر کنند یا در تاریخ تعیین شده اعلام سر رسید کنند. این امکان رو هم دارند که خروجی گزارش در فرمت های مختلف PDF پی دی اف، Word ورد، Excel اکسل به ما بدهند.
همچنین خیلی از نرم فزار های حسابرسی یا حسابداری سیستم های متنوع دیگری هم مثل انبارداری، بازرگانی یا خزانه‌ داری را هم دارند.
ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری خدماتی :
قابلیت ارسال پیام SMS، قابل اجرا در انواع مختلف دستگاه ها مثل موبایل،کامپیوتر، تبلت، لپ تاپ، سرعت بالا در پردازش و در دسترس بودن در همه جا، یادگیری آسان برای شروع به کار، دارای راهنما و پشتیبانی 24 ساعت و آنلاین در تمامی روز های هفته و در تمامی ساعت ها، آپدیت و به روز رسانی و ارتقا به موقع نرم افزر
ثبت قراردادها و پیش فاکتور، فاکتور و تعدیلات شرکت خدماتی
ارائه دسترسی های مختلف به کاربران و مدیران سیستم حسابداری خدماتی
گزارش دهی دقیق به حسابدار
ارائه سیستم مالی و حسابداری یکپارچه شرکت
اعلام سر رسید چک
امکان ثبت مشخصات افراد ، مدیران و کارمندان
مدیریت یکپارچه کلیه اسناد تجاری،خدماتی، بازرگانی
ثبت کردن حساب های بانکی
قابلیت استفاده چند کاربر بصورت همزمان
قابلیت ارتقاء نرم افزار
برنامه های تحت وب آنلاین حسابداری یکی از برترین نرم افزارهای حسابداری به حساب می آیند که دلیل اصلی کیفیت بالا نرم افزار های تحت وب Web این هست که شما به سخت افزار قوی برای اجرا نیازی ندارید زیرا با وارد کردن یک آدرس میتونید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.
یکی دیگر از مزیت های برنامه های حسابداری تحت Web که به آن وب اپلیکیشن حساب داری هم می گویند دسترسی راحت در هر دستگاهی که به اینترنت وصل می شود است حالا این دستگاه موبایل باشد یا لپ تاپ یا هر چیزه دیگری.
شما فرض کنید در محل کارتان روی برنامه حسابداری دارید کار میکنید و یک سری اسناد رو آماده میکنید و در این حال ساعت کاری به اتمام میرسد و نیاز هست که به خانه برگردید حال بدون هیچ نگرانی می تونید ادامه کار خودتونو داخل منزل انجام بدید به این صورت که داخل خانه آدرس سایت حسابداری رو میزنید و دوباره وارد میشید و ادامه کارتونو تکمیل میکنید، این یکی از بهترین مزیت های نرم افزار حسابداری تحت وب است.
جهت سفارش نرم افزار حسابداری تحت وب از شرکت ویستا روی این لینک کلیک نمایید.

حال می خواهیم برسی کنیم که ویژگی های اصلی نرم افزار حسابداری چند شرکتی چیست؟
از جمله ویژگی های اساسی که میزان ورود و خروج از تجارت شما را نشان می دهد ، تا سایر ویژگی های پیشرفته ای که کنترل بیشتری به شما می دهند ، نرم افزار حسابداری ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد که به ساده سازی کارهای حسابداری کمک می کند. ویژگی های نرم افزار حسابداری بسته به فروشندگان متفاوت است. پردازش فاکتور نیز از دیگر ویژگی های نرم افزار حسابداری می باشد چراکه فاکتور نیاز اساسی هر مشاغل است. نرم افزار حسابداری شما باید به شما این امکان را بدهد که چه کسی به شما بدهکار است ، چه میزان بدهکار است و چه موقع پرداخت می شود. همچنین باید علاوه بر ویژگی های اضافی مانند صورتحساب خودکار ، یادآوری های پرداخت و تبدیل خودکار تخمین ها به فاکتورها را نیز داشته باشد.