درب لابی ضد سرقت ضد آب و ضد آفتاب یکی از مواردی که برای مخاطبان مبهم است استفاده یا عدم استفاده از درب های ضد سرقت جهت فضای بیرون در مجاورت نور مستقیم آفتاب و باد و باران است در ابتدا ایمنی می باشد که کاملا حائز اهمیت است چرا که اولین درب ورودی به ساختمان است. بحث بعدی اثرگذاری شرایط محیطی روی رنگ درب ضد سرقت و ثبات رنگ می باشد. بعد از گذشت مدتی حدودا یکسال و نیم تا دو سال رنگ رویه کمرنگ تر خواهد شد بواسطه نور مستقیم آفتاب و اگر باران هم درطی این مدت بصورت مستقیم پاشش شود قطعا روکش چوب را از حالت اولیه در طولانی مدت خارج خواهد کرد.
درب ضد سرقت سوپر لوکس ضد آفتاب و ضد آب مناسب مناطق جنوب و شمال کشور با چارچوب کشویی و ثابت تولید و روانه بازار می گردد این درب های ضد سرقتی لوکس بسیار سنگین می باشند و جهت اشخاصی که دنبال درب لوکس می گردند بسیار توصیه می گردند اتاک درب تنها شرکتی است که درب ضد اب واقعی تولید می نماید.
طبق نیاز بازار و سلیقه مشتریان کلیه درب های سری pk از سری مدل های جدید ساخت اتاک ترکیه به سفارش اتاک درب ایران تولید می گردد. این سری از درب ضد سرقت ترک مناسب مناطق شمالی و مناطق جنوبی کشور بوده و جهت استفاده در آب و هوای شرجی و بارانی به سفارش این شرکت تولید می گردد و جهت فروش در این مناطق تهیه شده است و طبق بررسی های ازمایشی بعمل امده توسط کارشناسان این شرکت این نوع درب ها حداقل ۷۰% مانع جذب رطوبت و گرما می گردد .