نمایش نتایج 1 تا 2 از 2

نام تاپیک: آگهی دیافت سابقه بیمه تامین اجتماعی با پیشخوان

  1. #1
    کاربر جدید
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1397
    محل زندگی
    https://jobvision.ir/jobs/category/developer
    پست
    22

    آگهی دیافت سابقه بیمه تامین اجتماعی با پیشخوان

    دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران تامین اجتماعی

    این سازمان برای تسهیل دریافت فیش حقوقی بازنشستگان و مستمری بگیران خود، امکان دریافت فیش حقوقی با کد ملی و به صورت آنلاین را فراهم کرده است. برای این کار کافیست مستمری‌بگیران به سایت اینترنتی سازمان بیمه تامین اجتماعی اجتماعی به آدرس https://pishkhan24.com/tamin مراجعه کنند و فیش حقوقی خود را به صورت آنلاین مشاهده کنند. مستمری بگیران می‌توانند با وارد کردن شماره ملی و شماره مستمری در این سامانه مبالغ پرداختی، کسورات و مانده وام‌های خود را مشاهده نمایند.امکان مشاهده فیش حقوقی مستمری‌بگیران در پیشخوان 24 نیز به سادگی قابل دسترسی است. برای استعلام فیش حقوقی نیز کافیست اطاعاتی را که هنگام ثبت نام در سایت تامین اجتماعی ثبت کرده‌اید در بخش مربوطه وارد نمایید.برای ثبت نام مراجعه کرده و مراحل زیر را طی فرمایید:
    • روی گزینه ثبت نام در این صفحه کلیک کنید تا وارد صفحه‌ای جدید شوید. در این صفحه باید کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید.
    • در مرحله بعد اطلاعات شناسنامه‌ای خود را به دقت وارد نمایید.
    • ابتدا ایمیل خود را در قسمت مربوطه وارد نموده، سپس در قسمت گذرواژه، رمز عبور مورد نظر خود را وارد نماید.
    • تمامی اطلاعات ثبت شده در مراحل قبلی به شما نمایش داده می‌شوند و در صورت صحت باید آن‌ها را تائید نمایید.
    • نتیجه ثبت نام، پس از تکمیل مراحل کاری از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.

    نوبت دهی اینترنتی شعب سازمان تامین اجتماعی

    برای استفاده از امکان نوبت دهی اینترنتی شعب سازمان باید به سایت reserve.tamin.ir مراجعه کنید. در این روش ابتدا شهر خود را انتخاب می‌کنید و سپس نوع نوبت دهی را تعیین می‌کنید. با مراجعه به این سایت 3 نوع نوبت دهی را می‌توانید انجام دهید:
    • نوبت دهی اداره کل / شعب
    • نوبت دهی کارگزاری
    • نوبت دهی قرار ملاقات با مدیران

    نوبت دهی اینترنتی مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی

    برای استفاده از امکان نوبت دهی اینترنتی بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی باید به سامانه اینترنتی nobat.tamin.ir مراجعه کنید. پس از انتخاب استان مورد نظر باید شهر، تخصص و نام مرکز درمانی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

    انواع بیمه و خدمات سازمان تامین اجتماعی

    تعهدات این سازمان برابر استانداردهای تعیین شده به پیشخوان 24 وسیله سازمان بین‌المللی کار و سازمان‌های بین‌المللی تنظیم شده‌است. مهم‌ترین تعهدات و خدمات این سازمان بدین شرح است:
    • مستمری بازنشستگی
    • کمک هزینه ازدواج
    • بیمه زنان خانه‌دار
    • غرامت دستمزد ایام بارداری
    • مستمری از کار افتادگی
    • مستمری بازماندگان
    • مقرری بیمه بیکاری
    • غرامت دستمزد ایام بیماری
    • پرداخت هزینه وسایل کمک پزشکی
    • کمک هزینه کفن و دفن

    بیمه اختیاری و بیمه اجباری سازمان تامین اجتماعی

    بیمه اختیاری

    همان‌طور که از نامش پیداست، بیمه‌ای است که شخص به‌صورت اختیاری، خود را بیمه می‌کند. افرادی که بیمه اجباری نیستند و کارفرما ندارند، می‌توانند خود را بیمه اختیاری یا بیمه خویش‌فرما کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. اگر هم قبلا شما سابقه بیمه اجباری داشتید و به هر دلیلی علاقه‌ای به کار کردن با کارفرماهای قبلی ندارید، می‌توانید بیمه خود را به‌صورت خویش‌فرما ادامه دهید.بیمه اجباری

    تمام کسانی که در قبال دریافت حقوق و دستمزد در شرکت‌ها، کارگاه‌ها و… کار می‌کنند و مشمول قانون کار می‌شوند.انواع مختلف حق بیمه

    • براساس دستمزد و حقوق پرداختی توسط کارفرما
    • براساس ماده ۳۵ قانون این سازمان برای برخی از مشاغل
    • بر اساس دستمزد و حقوق اعلامی متقاضی و قرارداد بین بیمه‌شده و سازمان برای بیمه مشاغل آزاد و بیمه اختیاری یا خویش فرما (در این حالت میزان دستمزد اعلامی می‌بایست بین حداقل و حداکثر دستمزد سال مورد‌‌نظر باشد.


    روش‌های پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی

    پرداخت حق بیمه از طریق اینترنت

    برای پرداخت اینترنتی فیش حق بیمه ابتدا باید به سایت بانک ملت به آدرس www.bankmellat.ir مراجعه کنید. سپس از منوی بانکداری الکترونیک، گزینه سامانه واریز وجوه به حساب سازمان‌ها را انتخاب نمایید.وارد کردن نام، نام خانوادگی، پست الکترونیک، شماره همراه و شرح واریز، اجباری نیست اما پس از پایان عملیات پرداخت، در رسیدی که برای شما صادر می شود استفاده می شود بنابرابن بهتر است تمامی اطلاعات را وارد کنید. در مرحله بعدی شناسه واریز بانک ملت خود را وارد کنید. مبلغ را مطابق فیش وارد و گزینه تایید را انتخاب نمایید. (چنانچه شناسه یا مبلغ اشتباه باشد با پیغام خطای "شناسه واریز را به طور صحیح وارد کنید" مواجه می شوید.) گزینه "صحت اطلاعات تایید می گردد" را علامت زده و سپس تایید را انتخاب کنید. پس از این مرحله به صفحه پرداخت الکترونیکی بانک ملت هدایت می‌شوید.پرداخت حق بیمه از طریق دستگاه خودپرداز

    برای پرداخت فیش حق بیمه از طریق دستگاه عابر بانک، باید به یکی از دستگاه های سابقه بیمه پیشخوان عابر بانک ملت، ملی، صادرات، تجارت، سپه، رفاه و کشاورزی مراجعه نمایید. تمامی کارت های عضو شتاب در دستگاه خودپرداز بانک‌های ذکر شده قابل استفاده می‌باشند.زمانی که شناسه پرداخت را وارد می کنید، توجه داشته باشید؛ از خط فاصله مابین اعداد صرفنظر کنید و فقط اعداد را وارد نمایید و همچنین شناسه برگ پرداخت (در خط اول) را وارد نمایید و شناسه بانک ملت را وارد نکنید. شناسه بانک ملت برای پرداخت از طریق دستگاه و سایت بانک ملت مورد استفاده قرار می گیرد.پرداخت حق بیمه با استفاده از کد USSD

    در این روش با شماره‌گیری کد #١٤٢٠*٤* می‌توانید وارد منوی پرداخت حق بیمه شوید و پس از ثبت اطلاعات مربوط به قبض، پرداخت را انجام دهید.پرداخت حضوری حق بیمه با مراجعه حضوری به شعب

    این روش نیز یکی دیگر از راه‌های پیش روی شما برای پرداخت حق بیمه است که به دلیل شلوغی شعب و وقت‌گیر بودن، چندان توصیه نمی‌شود.

    جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی

    جمعیت تحت پوشش این سازمان بیش از ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر بیمه شده اصلی و بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مستمری بگیر می‌باشد؛ که با در نظر گرفتن خانواده بیمه شدگان نزدیک به ۴۲ میلیون نفر می‌رسد.جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع بیمه می‌توانید بخش اخبار در پیشخوان 24 را دنبال کنید و از آخرین اخبار در رابطه با بیمه و استعلام سوابق بیمه‌ای مطلع شوید.راه‌های ارتباطی با مركز مشاوره تامین اجتماعی

    ارتباط از طریق تماس تلفنی

    در این روش كلیه اشخاص می‌توانند از طریق شماره‌های تماس زیر با كارشناسان این مركز تماس حاصل نمایند.
    شماره تماس مركز مشاوره تامین اجتماعی : فیش بازنشستگان پیشخوان
    • ۰۲۱-۸۶۰۸۱۸۴۶


  2. #2
    کاربر جدید
    تاریخ عضویت
    اردیبهشت 1397
    محل زندگی
    https://jobvision.ir/jobs/category/developer
    پست
    22

    نقل قول: آگهی دیافت سابقه بیمه تامین اجتماعی با پیشخوان

    یژگی‌های استعلام حکم بازنشستگان با پیشخوان 24


    • مشاهده حکم بازنشستگان کشوری با پیشخوان 24

      با وارد کردن کد ملی، شماره حساب، و شماره دفترکل در سایت پیشخوان 24 می‌توانید به سادگی حکم بازنشستگی کشوری را مشاهده کنید. کافیست یکبار اطلاعات درخواستی را وارد کنید تا هر دوره به راحتی استعلام احکام جدید بازنشستگان را انجام دهید. امکان این استعلام هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن پیشخوان24 در اختیار شما قرار دارد.
    • ذخیره و نام‌گذاری حکم بازنشستگی

      تمامی جزئیات مربوط به حکم حقوقی بازنشستگان کشوری به سادگی از طریق پیشخوان 24 قابل مشاهده است. این جزئیات هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق سایت قابل دسترسی است.
    • ذخیره و نام‌گذاری حکم بازنشستگی

      اطلاعات مربوط به مشاهده حکم بازنشستگی کشوری در پیشخوان 24 ذخیره می‌شود و می‌توانید با نام‌گذاری هر یک از آن‌ها دسترسی ساده‌تری به حکم بازنشستگی خود داشته باشید و دیگر نیازی به وارد کردن هر باره اطلاعات نداشته باشید.



    سوالات متداول در مورد حکم بازنشستگان


    برای مشاهده حکم بازنشستگی کشوری با پیشخوان 24 به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟برای مشاهده حکم بازنشستگی با استفاده از پیشخوان24 به کد ملی، شماره حساب و شماره دفترکل نیاز دارید.
    چه جزئیاتی از حکم بازنشستگی حقوقی را با استفاده از پیشخوان24 می‌توان مشاهده کرد؟ حکم بازنشستگی کشوری چه زمانی قابل مشاهده است؟ آیا امکان دریافت حکم حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی وجود دارد؟

    استعلام حکم مستمری بگیران با پیشخوان24

    بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند به راحتی استعلام و مشاهده حکم بازنشستگی خود را از طریق سایت و اپلیکیشن پیشخوان24 انجام دهند و در کنار دیگر خدمات سامانه، از این امکان نیز استفاده کنند. علاوه بر این، امکان مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان کشوری نیز به زودی در دسترس کاربران عزیز قرار خواهد گرفت. برای مشاهده حکم مستمری‌بگیران کشوری تنها به کد ملی، شماره حساب، و شماره دفترکل خود نیاز دارید و با وارد کردن این اطلاعات در این بخش به راحتی می‌توانید استعلام را انجام دهید.دانلود پیشخوان24روش‌های دریافت حکم بازنشستگی کشوری

    مشاهده حکم بازنشستگی کشوری از سایت صندوق بازنشستگی کشوری

    برای دریافت حکم حقوقی بازنشستگان از سایت صندوق بازنشستگی کشوری کافیست ابتدا به یکی از دو آدرس زیر مراجعه کنید.پس از ورود به سایت باید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. این اطلاعات شامل کد ملی، شماره حساب و شماره دفترکل می‌باشد. پس از وارد کردن این اطلاعات گزینه ورود را انتخاب کنید.پس از ورود به سامانه باید یکی از گزینه‌های دریافت حکم ترمیم سال جاری (حکم حقوقی بازنشستگان کشوری)، یا دریافت حکم متناسب سازی را انتخاب کنید.پس از انتخاب گزینه دریافت حکم ترمیم سال جاری وارد صفحه پروفایل خود می‌شوید و باید خدمت مورد نظرتان را انتخاب کنید. علاوه بر دریافت حکم حقوقی بازنشستگان کشوری، امکان استفاده از خدمات زیر نیز وجود دارد:
    • دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری صندوق بازنشستگی کشوری
    • دریافت گواهی کسر از حقوق
    • حقوق بازنشستگان خارج از کشور
    • استعلام بیمه تکمیلی درمان
    • بیمه‌نامه‌های بیمه ملت
    • استعلام پرداخت بیمه عمر
    • استعلام بیمه تکمیلی عمر و حوادث
    • اقساط طرح یاری

    بازنشستگان کشوری می‌توانند با انتخاب گزینه حکم حقوقی، جزئیات کامل حکم خود را مشاهده کنند. جزئیاتی که در این حکم نشان داده می‌شوند شامل موارد زیر است: اطلاعات هویتی، حقوق قبلی، میزان افزایش، حقوق فعلی

    استعلام حکم بازنشستگی کشوری با اپلیکیشن صبا (جایگزین اپلیکیشن خاتم)

    صندوق بازنشستگی کشوری با هدف گسترش و بهبود ارائه خدمات الکترونیکی به بازنشستگان عزیز نرم‌افزار صبا را طراحی و در دو نسخه اندروید و iOS منتشر کرده است. این نرم‌افزار جایگزین نرم‌افزار خاتم می‌شود و خدمات بیشتری را نیز در اختیار کاربران عزیز قرار می‌دهد. تعدادی از امکانات این سامانه عبارتند از:
    • دریافت فیش و حکم حقوقی کشوری و ذخیره آن در گوشی همراه
    • پیگیری درخواست‌های ارسالی



تاپیک های مشابه

  1. سوال: پایین تر بودن پیج رنک دامین اصلی از نشانی فرعی وب
    نوشته شده توسط marasiali در بخش توسعه وب (Web Development)
    پاسخ: 2
    آخرین پست: پنج شنبه 21 خرداد 1394, 16:35 عصر
  2. سوال: اضافه کردن مقادیر پیشفرض برای توابعی که فقط 1 مقدار پیشفرض دارند
    نوشته شده توسط Mask در بخش مباحث عمومی دلفی و پاسکال
    پاسخ: 5
    آخرین پست: یک شنبه 24 شهریور 1392, 18:27 عصر
  3. فراخوانی تابعی در مسترپیج
    نوشته شده توسط آرام جان گل در بخش ASP.NET Web Forms
    پاسخ: 1
    آخرین پست: یک شنبه 20 فروردین 1391, 17:12 عصر
  4. این ارور چه مواقعی پیش میاد ؟
    نوشته شده توسط seven7777777 در بخش ابزارهای گزارش سازی
    پاسخ: 4
    آخرین پست: سه شنبه 19 خرداد 1388, 23:57 عصر

قوانین ایجاد تاپیک در تالار

  • شما نمی توانید تاپیک جدید ایجاد کنید
  • شما نمی توانید به تاپیک ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید ضمیمه ارسال کنید
  • شما نمی توانید پاسخ هایتان را ویرایش کنید
  •