با توجه به ارائه خدمات آنلاین در سال های اخیر، طراحی وب سایت اختصاصی رشد چشمگیری داشته است. بنابراین وکلا و موسسات حقوقی به دنبال طراحی سایت حقوقی برای جذب مشتریان بیشتر هستند. به شما کمک می کند تا با خیالی آسوده یک سایت وکیل ایجاد کنید. برای مشاهده قیمت طراحی سایت دفاعی و همچنین نمونه کارها روی دکمه های زیر کلیک کنید. یکی از مواردی که سودآوری در طراحی سایت وکالت و مشاوره حقوقی را ثابت می کند، استفاده از پنل ارتباط با مشتری است. این طراحی پنل مخصوصی است که از طریق آن وکیل می تواند مستقیماً با موکلین خود در ارتباط باشد و مدارک مورد نیاز را از این طریق مبادله کند. از دیگر امکانات سایت مطلع شوید.


اهمیت طراحی سایت وکالت
استفاده از روش های حضوری قدیمی برای ارائه خدمات حقوقی دیگر گزینه ای نیست. زیرا امروزه افراد ترجیح می دهند بیشتر کارهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند. متأسفانه، وقتی زمان شروع یک تجارت فرا می رسد، این دیدگاه اغلب ما را تحت تأثیر قرار می دهد. یکی از مزایای طراحی سایت تبلیغاتی داشتن صفحه معرفی و قرار دادن رزومه، برنامه کاری و آدرس است که می تواند به مخاطبان و مشتریان کمک کند تا گزینه بهتری داشته باشند. یکی دیگر از ویژگی های طراحی وب سایت حرفه ای برای وکلا، ایجاد پنلی برای نوشتن آنلاین مشتریان برای پیشبرد روند مورد نظر و آپلود مدارک در صورت نیاز است.

ارائه وکیل
امکان مشاوره رزومه وکیل
تعداد بازدیدکنندگان را افزایش دهید
طراحی سایت دفاعی
دسترسی آسان تر به اطلاعات
قابل اجرا بودن هیئت موکلین و وکلا
افراد بیشتری از خدمات آنلاین استقبال می کنند
طراحی وب سایت برای شرکت حقوقی
طراحی وب سایت برای شرکت حقوقی
دفاتر حقوقی واسطه بین وکیل و موکل هستند. این موسسات توسط کارشناسان حقوقی در زمینه امور حقوقی و وکالت اداره می شوند. طراحی سایت موسسه حقوقی کمک زیادی به جذب مشتری برای وکلا و موسسات حقوقی می کند. یکی از خدمات طراحی سایت برای وکلا و موسسات حقوقی است و می تواند در این امر به شما کمک کند. برای مشاوره و اطلاع از هزینه ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.


جایزه طراحی سایت وکیل
تخمین زمان و قیمت برای طراحی سایت تبلیغاتی بسته به قابلیت ها و ویژگی های مختلفی که برای وب سایت در نظر گرفته می شود می تواند کاملاً متفاوت باشد.
هم اکنون وب سایت قانونی خود را سفارش دهید!
طراحی وب سایت حقوقی به شرطی که به صورت تخصصی و اصولی انجام شود تاثیر بسزایی در فعالیت وکلا و موسسات حقوقی دارد. با شماره 021 تماس بگیرید یا شماره تلفن خود را از طریق چت آنلاین در سایت وارد کنید، تیم بازاریابی در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.




ویژگی های طراحی سایت مشاوره حقوقی
هنگام ایجاد یک وب سایت حقوقی، نکات متعددی باید در نظر گرفته شود تا وب سایت برای مشتریان، وکلا و مراکز حقوقی موثر و راحت باشد. در لیست زیر می توانید امکانات و امکانات مورد نیاز برای طراحی وب سایت تبلیغاتی را مشاهده کنید.


امکان دریافت مشاوره حقوقی آنلاین
صفحه معرفی و خلاصه فعالیت های وکلا
بخش پرسش و پاسخ برای سوالات حقوقی
بخش پرونده های جنایی
اجرای قراردادهای ملی و بین المللی.
• داشتن بخشی در مورد دعاوی خانوادگی (طلاق)
سیستم محاسبه هوشمند اقلام مختلف از جمله مهریه، ارث، دیه و…
پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
مدیریت سطح کاربر و گروه
یک بخش وکالت آنلاین داشته باشید
سیستم پرداخت آنلاین
یک بخش رزومه وکیل داشته باشید
بخش اخبار حقوقی داشته باشید
بخش بانک مقالات حقوقی
برای مشاوره حقوقی آنلاین رزرو کنید
سیستم عضویت مشتری
مشخصات-طراحی-سایت-مشاوره حقوقی
هزینه طراحی سایت وکلا یا مشاوره حقوقی را چگونه محاسبه می کنید؟
به طور خلاصه عناصر و امکانات مختلفی که در طراحی سایت قانونی سودآور هستند عبارتند از:


پنل ارتباط با مشتری
یک درگاه پرداخت در وب سایت ایجاد کنید
طراحی تالارهای پرسش و پاسخ حقوقی
امنیت وب سایت را افزایش دهید
افزایش سرعت وب سایت
سئو سایت وکالت
بعد از طراحی سایت حرفه ای برای وکیلان و موسسات حقوقی ، لازم است تا سایت را برای موتور های جستجو بهینه کنیم . زیرا در غیر این صورت نمی توانیم موفقیت چندانی در این زمینه به دست آوریم . دلیل این امر این است که افراد بیش تر جستجو های خود را بر اساس عبارت های کلیدی به دست می آورند . نه بر اساس نام شرکت حقوقی . پس در گام بعدی باید نسبت یه سفارش سئو اقدام کنید . در حقیت سئو سایت حقوقی این امکان را به شما می دهد تا دیده شوید. اگر در طراحی موسسه حقوقی شما اصول سئو سایت وکلا رعایت شود شما در نتایج اولیه گوگل قرار می گیرید. شرکت سئو ما این امکان را به شما می دهد تا وب سایت وکالت خود را با مناسب ترین قیمت برای موتورهای