5 مشاوره ازدواج در کرج
زوج ها با هم

آیا در زندگی زناشویی خود دچار مشکل هستید یا می خواهید دوباره جرقه در رابطه شما زنده بماند؟ برنامه مشاوره ازدواج در کرج یک برنامه سرگرم کننده و گاه فشرده است که به شما امکان می دهد زمان با کیفیتی را با همسر خود به اشتراک بگذارید تا روی مسائل ازدواج کار کنید یا عشق گم شده را پیدا کنید. دانستن اینکه چه چیزی باید انتظار داشته باشید، تحقیق در مورد های موجود و انتخاب بهترین ها برای عروسی می تواند شما را در مسیر پیوند با همسرتان که همیشه آرزویش را داشتید، آغاز کند.


انتظار چه چیزی

اگر به این فکر می کنید که مشاوره چه کاری می تواند برای شما انجام دهد، اهداف زیر را در نظر بگیرید:

آگهی

ابزارهایی برای بهبود رضایت از ازدواج بیاموزید.
ناامیدی‌ها را در محیطی امن، باز و حمایت‌کننده مطرح کنید تا یاد بگیرید که از طریق آنها کار کنید.
زمان با کیفیتی را با هم بگذرانید و دلایلی را که آنها یکدیگر را دوست دارند به خاطر بسپارید.
مهارت های ارتباط موثر را بیاموزید.
نحوه شناسایی و اصلاح مشکلات را قبل از یکسان سازی سطح مواد منفجره بیاموزید.
یاد بگیرید که اهمیت کمک به یکدیگر و نحوه انجام آن را درک کنید.
حل مسائل مهم زناشویی مانند خیانت، جدایی و غیره.

مقالات مرتبط

8 عکس داغ از روش های پرشور برای ساخت موسیقی
7 گالری ایده های سرگرم کننده در شب قرار
10 عکس از زوج های جوان زیبا و عاشق

را پیدا کنید

عقب نشینی های متعددی در سراسر کشور وجود دارد. یافتن برای خود بستگی به آنچه می خواهید از آن بگیرید دارد.

آگهی



تلاش عروسی

یک برنامه سه روزه است که توسط یک زوج متاهل اجرا می شود. هر دو دارای مدرک ازدواج و خانواده درمانی هستند و تجربه کمک به زوجین با مشکلات زناشویی را دارند. برخی از موضوعات با تجربه عبارتند از:

چند تا فشار در روز باید انجام دهید

خیانت
صمیمیت عاطفی
صمیمیت فیزیکی
بحران میانسالی
سندرم آشیانه خالی
مشاوره قبل از ازدواج
جنسیت
مشاوره طلاق

در وب سایت ، مسئولان برنامه گزارش دادند که شرکت کنندگان برنامه فشرده را در جلسات 6 دقیقه تا 45 دقیقه، اما فقط برای سه روز، دوست دارند. این برنامه در هر زمان به تنها یک زوج کمک می کند تا توجه هر یک را جلب کنند.



سنگ بنای وزارت ازدواج و خانواده

اگر به یک اقامتگاه مبتنی بر مسیحیت علاقه دارید، باید وزارت ازدواج و خانواده سنگ . تکنیک های مشاوره آنها از دستورات کتاب مقدس و تحقیقات ازدواج فعلی استفاده می کند.


این یک برنامه طولانی دو روزه و سه شبه با مشاوره فشرده 22 ساعته عروسی است. هر زوج پرسشنامه ازدواج و ارزیابی های فردی دریافت می کند. پاسخ های ارائه شده در این ابزار به راهنمایی مشاوران حرفه ای در کارهایی که در ازدواج خود انجام خواهید داد کمک می کند.


این ویدیوی موفقیت این زوج را از طریق برنامه سنگ بنای وزارت ازدواج و خانواده تماشا کنید.


زوجین پزشکی



دو فرمت موجود است. یکی خصوصی است که برای یک زوج است و دیگری برای یک گروه مشترک است که در یک زمان به سه زوج خدمات می دهد. از آنجایی که این گروه کوچک است، همسران بیشتر از کارگاه های گروهی بزرگ مورد توجه شخصی قرار می گیرند. توجه داشته باشید که از زوج های مجرد نیز در این اقامتگاه ها استقبال می شود.

در وب سایت، می توانید درباره برنامه های موجود بیشتر بدانید، تقویم را مرور کنید، قیمت ها را بررسی کنید و از طریق ایمیل با آنها تماس بگیرید.

استراحتگاه هایی برای زوج هایی است که در مراحل مختلف ازدواج هستند. آنها با موسسه ملی ازدواج و مرکز مراقبت روابط و وزارتخانه های میدان جنگ همکاری کرده اند.

که مخفف هر 50 ایالت است

عقب نشینی ها چهار روز از یکشنبه تا پنجشنبه به طول می انجامد. گروه‌های کوچک یک برنامه مشاوره شدید ازدواج اجرا می‌کنند، به مسائل و مشاوره ازدواج حمله می‌کنند و مسائل ریشه‌ای را که بر آنها تأثیر می‌گذارد، افشا می‌کنند.


این برنامه به یک استراحت چهار روزه و یک تعطیلات آخر هفته سه روزه تقسیم می شود. این زوج چهار روزه با مالک و سرمربی لایف کار می کنند. این برنامه به زوج های در بحران کمک می کند، اما برنامه سه روزه چیزی بیش از یک تجربه ثروتمند برای بهبود ازدواج است که ممکن است شدت متوسطی داشته باشد.



اگر همچنان به دنبال یک عقب نشینی مناسب هستید، دایرکتوری Retreat Finder . مکان، نوع برنامه و فعالیت هایی که آنها هدف قرار می دهند را در اختیار شما قرار می دهد.
نکاتی برای انتخاب عروسی

با گزینه های بسیار، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید یکی را انتخاب کنید. لطفاً هنگام مرور موارد موجود به سؤالات زیر توجه کنید:

آیا می خواهید عضو یک گروه کوچک باشید یا به عنوان یک زوج درمانگر مجرد کار فشرده ای انجام دهید؟
آیا می خواهید برنامه در یک مکان خوب باشد یا مکان آن مهم نیست؟
چقدر می خواهید برای هزینه کنید؟
آیا به تعطیلات آخر هفته نیاز دارید یا در طول هفته کار می کنید؟
آیا برنامه های مبتنی بر مسیحیت را ترجیح می دهید؟
آیا مدرک درمانگر برای شما مهم است؟
آیا به مشاوره فشرده یا ثروت نیاز دارید؟

زوج مناسب را انتخاب کنید

هنگامی که گزینه ها را بررسی کردید، شروع به حذف مواردی خواهید کرد که با نیازهای شما سازگار نیستند. وقتی دو یا سه گزینه دارید، با مراکز تماس بگیرید یا ایمیلی بفرستید تا سؤالات خاصی در مورد اینکه چگونه می توانند به مسائل خاص در ازدواج شما کمک کنند بپرسید. بر اساس پاسخ آنها، در بیشتر مواقع می توانید تصمیمی بگیرید که برای ازدواج شما موثر باشد.



چرا قبلا هرگز به آن نیاز نداشتم

ازدواج های قبلی بیشتر ترتیب داده شده بود. با توجه به سن کم عروس و نداشتن استقلال مالی به بازی می پرداخت. ترس از شرم عمومی هم کافی بود، اما حالا دخترها از خود حمایت می کنند و جامعه هم کم کم طلاق را می پذیرد.


یک مشاور چه مدرکی دارد؟

اگر می خواهید با یک متخصص مشورت کنید، او می تواند این مدارک را داشته باشد...

مشاوره ازدواج
کارشناسی ارشد خدمات اجتماعی. آنها از روش ها و پارامترهای اجتماعی و عاطفی گروه های فردی، خانواده ها آگاهی دارند.


کارشناسی ارشد در علوم. آنها در زمینه ازدواج، خانواده، فرزندان تخصص دارند. آنها می توانند مشکلات را به صورت خانوادگی و فردی درک کنند.

کارشناسی ارشد در خدمات اجتماعی و روابط، این دارندگان مدرک به خوبی در توسعه انسانی، روابط بین فردی و هنرهای ارتباطی آشنا هستند.


یعنی یک نیکوکار بالینی دارای مجوز. این مشاوران خدمات اجتماعی، اطلاعات، روش‌ها و احساسات را آموزش می‌دهند که باید در زوج‌ها، خانواده‌ها، سازمان‌ها اجرا شود.


تصمیم بگیرید که چگونه به دنبال مشاوره باشید

برخی از مشاوران از طریق تلفن و برخی در جلسات مشاوره ازدواج می دهند. برخی سه یا چهار بار در هفته تماس می گیرند. قبل از ملاقات با یک مشاور، باید تصمیم بگیرید که آیا یک نشستن برای شما کافی است یا بیشتر.

صحبت با تلفن جواب می دهد یا نه. هر دو دوست دارند بروند یا فقط یکی از مردان و زنان جوان می رود. مدت زمان مشاوره، هزینه ها، همه باید ابتدا تصمیم گیری شود. تصمیم بگیرید که نامزدتان چه زمانی و چگونه به آنجا برسد.