نقشه خانه سه خوابه 150 متری شمالی با بهترین کیفیت برای دانلود دومین بخش از یک سه‌گانه متشکل از سه خانه خانوادگی است که در امتداد رودخانه Mille-Iles در لاوال قرار دارد.نقشه خانه سه خوابه 150 متری شمالی این سه خانه با آجر ساخته شده اند و این خانه با رنگ خاکستری روشن به صورت کروماتیک در مرکز قرار گرفته است. مجموعه ای از شیب های سقف فلزی شامپاینی رنگ و کلاسرای پویا آن، شخصیت جسورانه ای را به محله القا می کند.
این خانه به سبک خانه های ییلاقی با اندازه متوسط،نقشه خانه سه خوابه 150 متری شمالی از معماری بومی لاوال الهام گرفته شده است، در زمانی که جزیره به عنوان یک مکان تعطیلات خدمت می کرد.
برخلاف دو اقامتگاه دیگر، MI-2 مستقیماً در اسکله قرار ندارد. معماران با احاطه شدن توسط همسایگان از یک طرف، تعداد زیادی در پشت، بلوار des Mille-Iles در جلو، و یک خیابان خصوصی در طرف دیگر، تصمیم گرفتند خانه را در خود ببندند، و بازشوهای مستقیم را به بیرون محدود کنند. بزرگترین دهانه، که مشرف به رودخانه است، رو به شمال است، بنابراین معماران یک حیاط داخلی را به سمت جنوب طراحی کردند تا در عین حفظ حریم خصوصی،نقشه خانه سه خوابه 150 متری شمالی نور را به قلب پروژه وارد کنند.
بسیار شبیه درب ورودی که از نما پنهان است و فرورفتگی آن به طور طبیعی سایبان ایجاد می کند، حیاط داخلی از خلاء ایجاد شده بین نمای جلو و اتاق نشیمن زاده می شود. این محور نورانی عرضی محل سکونت را روشن می کند و خانه را نسبت به رودخانه قرار می دهد. روکش آجرها نقش های درخشانی را در حیاط و همچنین در کف و دیوارهای خانه ایجاد می کند.
این مداخله اجازه می دهد تا نور طبیعی در طول روز وجود داشته باشد.نقشه خانه سه خوابه 150 متری شمالی خورشید در دفتر طلوع می کند، به اتاق نشیمن ادامه می دهد، به اتاق غذاخوری می رسد و در آشپزخانه غروب می کند. حیاط امکان لذت بردن از فضای باز را در خلوت کامل فراهم می کند. با درهای شیشه ای بزرگ، نمای بیرونی خود را به داخل دعوت می کند و بالعکس. تنها دو اتاق خواب و حمام از مزایای این ریزش نور بی بهره هستند و فضاهای خصوصی بیشتری در انتهای غربی خانه قرار دارند. در اتاق خواب‌ها، پنجره‌های بلند هم سطح شکاف‌ها، در نقاط استراتژیک قرار می‌گیرند، در حالی که نور لازم را محدود می‌کنند. در حمام، نور از پنجره های نواری وارد می شود.
معماران با توجه به اندازه زمین از نظر چیدمان، فضایی را در 1850 فوت مربع از جمله در گاراژ بهینه کردند. برای جلوگیری از اتلاف فضا برای راهرو، اتاق های نشیمن روی هم قرار می گیرند و به طور طبیعی یک محور گردشی به اتاق خواب ها ایجاد می کنند.
ترازوی شاد ورودی طبقه اول جای خود را به پالت مواد هوشیارتر می دهد.نقشه خانه سه خوابه 150 متری شمالی کف‌های بلوط سفید، دیوارهای سفید و کاشی‌های سرامیکی خاکستری روشن، خانه را با سادگی و مینیمالیسم برای فضای داخلی روشن و راحت می‌پوشاند.
برای جبران ماهیت غیرجذاب زمین و عدم وجود حریم خصوصی، طراحان توانستند معماری فراگیر و آرامی را بسازند. بازی با فضاهای خالی و جامد، در پلان و در ارتفاع، Dupont Blouin مفهوم و مادیات را برای تحققی منظم و هماهنگ تراز می کند.