تاثیر تبلیغات آنلاین برافزایش فروش

اگرچه همه گیری کووید-۱۹ در بسیاری از مناطق مهار شده است، اما هنوز در سایر نقاط جهان ادامه دارد.
اندازه گیری تأثیر اقتصادی جهانی این همه گیری دشوار است، اما گزارش اخیر اداره آمار صنعت انگلستان تخمین می زند که تولید ناخالص داخلی این کشور در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ ۷٪ کاهش یافته و احتمالاً در طول سال افسرده باقی خواهد ماند.

حتی قبل از همه گیری، اقتصاد انگلستان در حال زوال بود و بسیاری از کارشناسان می ترسند که این کشور ممکن است به شرایط بدتر پیش از همه گیری بازگردد. پس از یک دهه رشد مداوم، اقتصاد انگلیس در سال ۲۰۱۹ شدیدترین کاهش خود را تجربه کرد و تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول کشور تنها ۰.۷٪ بالاتر از سطح تولید ثبت شده در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۹ بود. این باعث می شود سومین اقتصاد بزرگ اروپا، پس از روسیه و آلمان، و فقط درست بالای چین باشد.


اقتصاد انگلستان به شدت به تجارت و سرمایه گذاری وابسته است ، به ویژه در سومین شهر بزرگ این کشور ، لندن. بحران مالی و اقتصادی تأثیر قابل توجهی در سراسر کشور خواهد داشت ، نه تنها از نظر شغل و دستمزد ، بلکه از نظر قدرت خرید نیز. این امر به ویژه مشکل ساز است ، زیرا اقتصاد انگلستان دومین سهم بزرگ تولید ناخالص داخلی خود را از سرمایه گذاری و صادرات (۲۸٪) در مقایسه با ۱۹٪ در آلمان و ۱۶٪ در فرانسه داشت.


با توجه به این شرایط، برای کسب و کارهای بریتانیا خیلی چیز در خطر است. دولت انگلستان متعهد به احیای اقتصاد است و یکی از موثرترین راه های انجام این کار، ایجاد یک پایگاه صنعتی قوی تر است. این توسط آژانس تبلیغاتی بریتانیا، ای وای، که تخمین می زند که ۵۰۰ میلیارد پوند درآمد صادراتی می تواند به طور بالقوه از اقتصاد بریتانیا به کشورهای دیگر، به ویژه چین و هند، در پنج سال آینده منتقل شود، تشویق می شود. بنابراین، صنعت تبلیغاتی انگلستان در حال مسابقه برای مواجهه با این تغییر و تغییرات جمعیتی همه گیر است، به ویژه در ارتباط با بازار تبلیغات آنلاین.
تأثیر همه گیری در افزایش تبلیغات آنلاین برای فروش بیشتر

افزایش تبلیغات آنلاین و رسانه های اجتماعی، همراه با روند جمعیت شناسی ناشی از همه گیری، یک بازار جدید برای کسب و کارها برای ترویج و تبلیغ محصولات و خدماتشان ایجاد کرده است. این سلیقه ها و عادات جدید یک بازار کاملاً جدید ایجاد کرده اند، که اکنون در دسترس است. و از زمان شروع همه گیری، این بازار سریعتر از آنچه حتی صنعت می توانست پیش بینی کند، رشد کرده است.

آنچه در مورد این روند به سمت تبلیغات آنلاین قابل توجه است این است که چگونه آن را منعکس می کند که چگونه مردم زمان خود را زمانی که کار نمی کنند صرف می کنند. در انگلستان، ۶۷٪ از بزرگسالان می گویند که از استفاده از اینترنت برای تحقیق در مورد محصولات یا خدمات که ممکن است خریداری کنند، رضایت می گیرند و ۴۰٪ از مصرف کنندگان می گویند که از وب برای جستجوی اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات که ممکن است در آینده خریداری کنند، استفاده می کنند.


آنچه همچنین آشکار است این است که مردم شیوه مصرف رسانه ها را تغییر داده اند. در انگلستان، ۴۰٪ از بزرگسالان اخبار خود را از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک دریافت می کنند، از ۲۹٪ در سال ۲۰۱۹ افزایش یافته است. مطالعه انجمن روابط عمومی انگلستان همچنین پیش بینی می کند که تا سال ۲۰۲۴، ۴۹٪ از کل زمان مصرف رسانه ها در رسانه های اجتماعی صرف خواهد شد.


این روندها و بیماری همه گیر کووید-۱۹ فرصت هایی را برای کسب و کارها برای ترویج و تبلیغ محصولات و خدمات خود ایجاد کرده است. در حال حاضر اکثریت قریب به اتفاق مردم از راه دور به یکدیگر متصل هستند و این امر برای شرکت ها آسان است تا به مصرف کنندگان در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند. در حال حاضر اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان نقش مهمی در تغییر روند بازار و ترجیحات و حذف بوروکراسی تحقیقات بازار دارند، زیرا آنها از اینترنت برای جستجوی اطلاعات و تصمیم گیری خرید استفاده می کنند.


این یک وعده بزرگ برای کسب و کار است. و از آنجا که اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان اکنون آنلاین هستند، وعده دسترسی حتی بیشتر است.

چرا الان بهترین زمان برای تبلیغات آنلاین است؟

اقتصاد پنج سال گذشته روندهای عظیمی ایجاد کرده است که کسب و کارها نمی توانند آن را نادیده بگیرند. بهره وری جهانی از سال ۲۰۰۹ تا کنون ۱۱۹ درصد افزایش یافته است، در حالی که انتظار می رود تولید ناخالص داخلی جهانی تنها در سال ۲۰۲۰ به میزان ۳.۹ درصد افزایش یابد. این برآوردها از داده های سازمان ملل نقل می کند.

کسب و کارهایی که نتوانند با قوانین جدید سازگار شوند، مشتریان خود را به رقبایی که با قوانین جدید بازی می کنند، از دست خواهند داد. همانطور که اقتصاد تغییر می کند، روند همراه آن از نظر مصرف، جمعیت شناسی و رفتار نیز تغییر می کند.

در حالی که بسیاری از مشاغل به دلیل محدودیت های کووید-۱۹ بسته باقی مانده اند، تبلیغات آنلاین و رسانه های اجتماعی شرکت ها را قادر به ادامه فعالیت در طول تعطیلی کرده است. این صنایع اکنون باز هستند و کسب و کارهایی که از این فرصت استفاده نمی کنند، سهم بازار را به شرکت هایی که این کار را انجام می دهند، از دست می دهند.

برندها و کمپین های مناسب در زمان مناسب
تأثیر همه گیری کووید-۱۹ بر اقتصاد انگلستان هنوز مشخص نیست، اما می توان گفت که این مهم ترین اتفاقی است که تاکنون برای این کشور رخ داده است. با توجه به اینکه جمعیت این کشور در حال تغییر است، ضروری است که برندها و شرکت ها از این فرصت استفاده کنند.



شما میتوانید با استفاده از خدمات خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ دنکس، تبلیغات اینترنتی گسترده در سایت های فارسی زبان داشته باشید که میتوانید با کمترین هزینه در کمترین زمان، تبلیغ محصول یا خدمات خود را در معرض دید میلیون ها کاربر اینترنت قرار دهید و بیشترین فروش و افزایش مشتری خود را با تبلیغات آنلاین تجربه کنید.
منبع: تبلیغات اینترنتی گسترده برای ثبت درخواست با ما تماس بگیرید.

تاثیر تبلیغات آنلاین برافزایش فروش کسب‌ و کارها بعد از کووید 19 در جهان