سلام،

امروز تغییرات در ساختار بخش دلفی اعمال شد. از این به بعد، کاربران نمی توانند در تالار اصلی بخش دلفی تاپیکی اضافه کنند، و این تالار در اختیار مدیران خواهد بود تا اعلانات و تاپیک های مفید را در آن قرار دهند.
تاپیک های جدید کاربران باید در یکی از زیر گروههای در نظر گرفته شده ارسال شود. اگر زیرگروه مناسبی برای تاپیک خود پیدا نکردید، آن را در زیر گروه مباحث عمومی دلفی و پاسکال ارسال کنید.
بخش مقالات دلفی به داخل تالار دلفی منتقل شده، اما بصورت مدیریت شده می باشد؛ یعنی با ارسال تاپیک در این بخش، بلافاصله تاپیک عمومی نمی شود، بلکه باید ابتدا توسط یکی از مدیران تایید شود. برای بخش مقالات قوانین جدیدی در نظر گرفته خواهد شد که در همان بخش در تاپیک مجزایی اعلام می شوند.


درخواست همکاری از کاربران


با توجه به اینکه حجم بسیار زیادی از تاپیک های بخش دلفی در تالار اصلی دلفی قرار دارند، به کمک کاربران این بخش برای انتقال این تاپیک ها به زیرگروه های مرتبط نیازمندیم. بر همین اساس، قصد داریم گروهی از کاربران داوطلب را انتخاب کرده، و به آنها بطور موقت دسترسی گسترده تری ارائه کنیم، تا بتوانند تاپیک ها را به زیرگروه های مناسب منتقل کنند. سعی می شود که مدت انجام طرح انتقال یک تا دو هفته باشد.
شرایطی که کاربران داوطلب برای این کار باید داشته باشند، و وظایفی که به این دوستان محول می شود را در پست بعدی شرح خواهم داد.


موفق و موید باشید