با سلام خدمت دوستان
من دارم با استفاده از سی شارپ و opengl یک اتاق ساده طراحی می کنم زمانی که از کدهای زیر برای texture کردن (برای انداختن یک عکس روی دیوار) استفاده می کنم صفحه تاریک میشه (مثل این که شب شده)
textureImage = newBitmap(@"Crate.bmp");
glEnable(SharpGL.OpenGL.TEXTURE_2D);
// Get one texture id, and stick it into the textures array.
glGenTextures(1, textures);
// Bind the texture.
glBindTexture(SharpGL.OpenGL.TEXTURE_2D, textures[0]);
// Tell OpenGL where the texture data is.
glTexImage2D(SharpGL.OpenGL.TEXTURE_2D, 0, 3, textureImage.Width, textureImage.Height, 0, SharpGL.OpenGL.RGB, SharpGL.OpenGL.UNSIGNED_BYTE,
textureImage.LockBits(newRectangle(0, 0, textureImage.Width, textureImage.Height),
ImageLockMode.ReadOnly, PixelFormat.Format24bppRgb).Scan0);
glTexParameterf(SharpGL.OpenGL.TEXTURE_2D, SharpGL.OpenGL.TEXTURE_MIN_FILTER, SharpGL.OpenGL.LINEAR); // Linear Filtering
glTexParameterf(SharpGL.OpenGL.TEXTURE_2D, SharpGL.OpenGL.TEXTURE_MAG_FILTER, SharpGL.OpenGL.LINEAR); // Linear Filtering
کسی می دونه چرا ؟
در ضمن اگر کسی یک عکس با پسوند bmp برای انداختن رو دیوار داره لطفا بزاره؟