-
جمعه 28 خرداد 1389, 16:45 عصر
#8
کاربر جدید
نقل قول: آموزش OpenGL
آقای pswin.pooya با تشکر از مطالب خوبی که ارسال کردی
واقعأ ممنونم
چیزای خوبی بود که به دردم می خوره
اما یه سوال دیگه دارم
توی مثالی که زده بودم قراره دایره ای که رسم کردم طبق یه زاویه ای که با یکی از محورها داده میشه ، حرکت کنه و وقتی به اتنهای صفحه رسید دوباره بر اساس همون زاویه اما مخالف محور قبلی به حرکتش ادامه بده . طوری که دایره به 4طرف مانیتور برخورد کنه و بطور متوالی
یه راهنمایی در این مورد انجام بدین ممنون میشم
برچسب های این تاپیک
قوانین ایجاد تاپیک در تالار
- شما نمی توانید تاپیک جدید ایجاد کنید
- شما نمی توانید به تاپیک ها پاسخ دهید
- شما نمی توانید ضمیمه ارسال کنید
- شما نمی توانید پاسخ هایتان را ویرایش کنید
-
قوانین سایت