@ All
اگر ping از ip address ها دارید و قادر به دیدن صفحات نیستید باید تنظیمات کلاینت را برای DNS به ip های 8.8.8.8 و 4.2.2.4
اگر به طور کامل اینترنت ندارید باید تنظیمات مربوط به firewall و ip_forward را حتما بررسی کنید.
اگر کاربران ویندوز مشکل اینترنت دارند حتما باید MTU شبکه خود را همانطور که گفته شده بررسی کنید.
تنظیمات firewall را به ترتیبی که گفته شده انجام دهید.
از سرور های VPS و Shared Kernel استفاده نکنید.
مخابرات کاری به پورتها نداره که بخواهید شماره پورت را تغییر بدید. مخابرات برای اعمال تغییرات از packet analyzer استفاده میکنه.
این مقاله برای خو pptp ایجاد شده و شخصا با IBsng کار نکردم برای این کار به مستندات مربوط به IBsng و radius در اینترنت مراجعه کنید.
به روش ساخت user دقت کنید و حتما pptpd را جایگزین کنید و از * استفاده نکیند.
به این علت که متاسفانه کسی استخدام نشده که شخصا پاسخ سئوالات شمارو بده لطفا به مستندات وب هم رجوع کنید.متاسفانه اینجا کسی جواب نمی ده
ایراد های مربوط به ppp معمولا مرتبط با VPS میباشد.
در صورت بروز هرگونه Error به فایل های Log در /var/log/syslog برای Debian bases و /var/log/messages برای Red hat bases رجوع کنید.
موفق و کامیاب باشید :)