نه ببینید شما موقع فروش یک کد منحصربفرد تحت عنوان Reference Number تولید میکنید و به بانک میدین و همون رو باید توی دیتابیس همراه با مبلغ و... ذخیره کنید و بانک در جواب تراکنش به شما Reference Number و Result Number رو میده (refNum و resNum) که اولی برای اینه که بدونید جوابی که اومده مال کدوم تراکنش توی سایت شماست و دومی نتیجه است که فکر میکنم ملت به refNum میگه orderId و به resNum میگه ResCode که این تفاوت در اسامی زیاد مهم نیست. حالا اگه تابع خاصی رو توی وب سرویس بانک تحت عنوان Settlement (فکر کنم واسه ملت اسمش bpSettleRequest بود) صدا نزنید، خرید شما قطعی نمیشه و برگشت میخوره. پس برای بانک ملت سه مرحله کار لازمه:
1- درخواست خرید با bpPayRequest
2- بررسی صحت خرید با bpVerifyRequest
3- تأیید و قطعی سازی خرید با bpSettleRequest
البته ملت متدهای دیگری هم اضافه کرده مثل bpInquiryRequest که استعلام وجه رو انجام میده و bpReversalRequest که درخواست برگشت وجه رو میفرسته (مثلاً اگه خرید انجام شد ولی دیدین کالای موردنظر تو انبار تمام شده و خواستین پول مشتری رو برگردونید).