استاد من یه قطعه کد به این صورت نوشتم
public const UInt32 SND_ASYNC = 1;
public const UInt32 SND_MEMORY = 4;
[DllImport("Winmm.dll")]
public static extern bool PlaySound(byte[] data, IntPtr hMod, UInt32 dwFlags);
private void button1_Click(object sender, System.EventArgs e)
{
System.IO.FileStream[] input = new System.IO.FileStream[2];
{
input[0] = new System.IO.FileStream("f:\\1.wav",System.IO .FileMode.Open,
System.IO.FileAccess.Read);
input[1] = new System.IO.FileStream("f:\\2.wav",System.IO .FileMode.Open,
System.IO.FileAccess.Read);
}
byte[] data1 = new byte[input[0].Length + input[1].Length];
input[0].Read(data1,0,(int)inp ut[0].Length);
input[0].Close();
input[1].Read(data1,(int)input [0].Length,(int)input[1].L ength);
input[1].Close();
PlaySound(data1,IntPtr.Zero, SND_ASYNC | SND_MEMORY);
}
حتما متوجه شدین من تو این کد دو تا فایل صوتی رو به صورت باینری لود کردم تو یه آرایه از نوع
[]byte ولی وقتی میخوام پخش کنم فقط یکیشون پخش میشه.آیا من تو این قطعه کد باید طور دیگه ای عمل کنم که این دو تا فایل پشت سر هم پخش بشن :!: :?: :idea:
ممنون