اتصال به Photon و دریافت لیست اتاق ها 
بیاید به PhotonCloud متصل شوید . برای انجام این کار چند راه وجود دارد : 
1- شما می توانید به وسیله : 
PhotonNetwork.ConnectUsingSettings("1.0"); 
با تنظیمات از پیش تعریف شده در editor panel (همان پنلی که در ابتدای کار AppId رادر ان وارد کرده بودید) این کار را انجام دهید . 
2- شما می توانید به وسیله صدا زدن 
PhotonNetwork.ConnectUsingSettings("1.0");  با بررسی Ping به دنبال دسته سرور های مناسب در دسترس گشته و سپس به بهترین انها متصل شوید . 
3- شما می توانید به وسیله صدا زدن : 
PhotonNetwork.Connect(String ServerAddress,int Port,String AppId,String GameVersoin);
با استفاده از این روش شما می توانید با استفاده از ادرس سرور مناسب  به فوتون ابری متصل شوید . 
اگر شما از این روش برای اتصال می خواهید استفاده کنید در زیر می توانید ادرس سرور ها را برای این کار مشاهده کنید : 
US : app-us.exitgamescloud.com
EU : app-eu.exitgamescloud.com
Asia : app-asia.exitgamescloud.com
japan : app-jp.exitgamescloud.com
در اینجا برای پورت برای اتصال به صورت استاتیک بوده و شما میت وانید به وسیله دستور زیر ان را نیز مقدار دهی کنید : 
ServerSettings.DefaultMasterPort;
برای نمونه در زیر اسکریپتی را مشاهده می کنید که با استفاده از ان می توانیم به سرور فوتون متصل شده و لیست اتاق هایی که در حال حاظر باز هستند را بر روی صفحه مشاهده کنیم . 
bool joined = false; 
	void Start () {
		 PhotonNetwork.ConnectUsingSettings("1.0"); 
	}
	void OnJoinedLobby()
	{
		joined = true;
 
	}
	void OnGUI()
	{
		if(!joined)
		{
//reconnect
		}
		else
		{
			drawLobby(); 
		}
		GUILayout.Label(PhotonNetwork.connectionStateDetai  led.ToString()); 
	}
	
	// Update is called once per frame
	void drawLobby()
	{
		if(PhotonNetwork.GetRoomList().Length == 0)
		{
//Aren't any Rooms Available to join
			Debug.Log("Aren't any Rooms Available to join");
		}
		else
		{ 
			foreach(RoomInfo room in PhotonNetwork.GetRoomList())
			{
				//show room info to the GUI
				Debug.Log(room.name);
			}
		} 
	}