اتصال به Photon و دریافت لیست اتاق ها
بیاید به PhotonCloud متصل شوید . برای انجام این کار چند راه وجود دارد :
1- شما می توانید به وسیله :
PhotonNetwork.ConnectUsingSettings("1.0"); 

با تنظیمات از پیش تعریف شده در editor panel (همان پنلی که در ابتدای کار AppId رادر ان وارد کرده بودید) این کار را انجام دهید .
2- شما می توانید به وسیله صدا زدن
PhotonNetwork.ConnectUsingSettings("1.0"); 
با بررسی Ping به دنبال دسته سرور های مناسب در دسترس گشته و سپس به بهترین انها متصل شوید .
3- شما می توانید به وسیله صدا زدن :
PhotonNetwork.Connect(String ServerAddress,int Port,String AppId,String GameVersoin);

با استفاده از این روش شما می توانید با استفاده از ادرس سرور مناسب به فوتون ابری متصل شوید .

اگر شما از این روش برای اتصال می خواهید استفاده کنید در زیر می توانید ادرس سرور ها را برای این کار مشاهده کنید :
US : app-us.exitgamescloud.com
EU : app-eu.exitgamescloud.com
Asia : app-asia.exitgamescloud.com
japan : app-jp.exitgamescloud.com

در اینجا برای پورت برای اتصال به صورت استاتیک بوده و شما میت وانید به وسیله دستور زیر ان را نیز مقدار دهی کنید :
ServerSettings.DefaultMasterPort;


برای نمونه در زیر اسکریپتی را مشاهده می کنید که با استفاده از ان می توانیم به سرور فوتون متصل شده و لیست اتاق هایی که در حال حاظر باز هستند را بر روی صفحه مشاهده کنیم .

bool joined = false;
void Start () {
PhotonNetwork.ConnectUsingSettings("1.0");
}
void OnJoinedLobby()
{


joined = true;


}


void OnGUI()
{

if(!joined)
{

//reconnect
}
else
{

drawLobby();



}


GUILayout.Label(PhotonNetwork.connectionStateDetai led.ToString());


}

// Update is called once per frame
void drawLobby()
{

if(PhotonNetwork.GetRoomList().Length == 0)
{

//Aren't any Rooms Available to join
Debug.Log("Aren't any Rooms Available to join");
}
else
{

foreach(RoomInfo room in PhotonNetwork.GetRoomList())
{

//show room info to the GUI
Debug.Log(room.name);
}


}



}