ساخت و ملحق شدن به یک اتاق :
در اینجا می خواهیم نگاهی به چگونگی ساخت یک اتاق نگاهی بیندازیم .
ساخت یک اتاق :
برای ساخت یک اتاق باید از متد CreateRoom استفاده کنید .
مثال :

void OnGUI()
{

if(PhotonNetwork.room == null)
{

PhotonNetwork.CreateRoom("RoomNameHere",true,true, 8);


}

}


مقادیر این متد به شرح زیر می باشند :
1- نام اتاق
2 - ایا قابل مشاهده باشد یا خیر ؟
3 - ایا فعال باشد یا خیر ؟
4 - حداکثر تعداد بازیکنان چقدر باشد ؟

نکته :
در اینجا ما متد هایی را نیز برای نگه داری وضعیت برگشتی از اتصال را نیز داریم که در اینجا به ان callbacks می گوییم

1- OnJoinedLobby
این متد callback در زمان ورود به Lobby صدا زده خواهد شد

2 - OnJoinedRoom
اگر اتاق با موفقیت ایجاد شد

3-OnPhotonJoinRoomFailed و OnPhotonRandomJoinFailed
برای زمانی که ملحق شدن به اتاق با مشکل مواجه شود .

4 - OnPhotonCreateRoomFailed
زمانی که ساخت یک اتاق با مشکل مواجه شود
متاسفانه این مقدار هیچ پارامتری را برای نمایش دلیل این مشکل بر نمی گرداند.


ملحق شدن به یک اتاق :
ملحق شدن به یک اتاق همانند ساخت ان ساده است

PhotonNetwork.JoinRoom(string RoomName);


همچنین به وسیله دستور زیر می توانید از میان اتاق های موجود به صورت تصادفی به یکی از انها ملحق شوید
PhotonNetwork.JoinRandomRoom();


نکته :
call back های مربوط به این متد را نیز پیش از این بررسی کرده ایم .