هر کسی هرجا توی استفاده از پکیج آموزشی مشکلی داره، بجای سروکله زدن با منابع لاتین و... میتونه توی تاپیک مربوط به پکیج یا توی یک تاپیک جداگانه توی بخش Yii سؤال و مشکلش رو مطرح کنه. حتی اگه لازم باشه با TeamViewer‌ به سیستم فرد موردنظر وصل میشم و مشکل رو با هم رفع میکنیم. کانالهای ارتباطی که توی جلسه آخر توضیح داده شده، برای همین مسائل درنظر گرفته شدن. یکی از خوبیهای این پکیج اینه که همراه با پشتیبانیه. همین دیشب مشکل آقای شکری رو با Remote Connection رفع کردم. قطعاً هیچ محصولی بی عیب نیست ولی بهرحال با پشتیبانی که این پکیج داره، حتی الأمکان نواقص رو مرتفع میکنیم. اگه هرکدوم از دوستانی که توی پکیج ابهام دیدن، با توجه به ضروری بودن یادگیری Yii، بجای کنار گذاشتن و متوقف کردن روند آموزش این فریمورک، مشکلشون رو مطرح میکردن، الآن چند نفر Developer خوب Yii داشتیم و مجبور نبودیم یک یا دو هفته صبر کنیم تا افراد، برای همکاری آماده بشن.