نقل قول نوشته شده توسط unrealword مشاهده تاپیک
الان من یه گرید ویو دارم
می خام متن داخل گرید ویو رو بخونم بعد یه کلاس رو صدا بزنم
با دستور if else کلی باید if else بزنم
راه دیگه ای هم به ذهنم نمی زسه

     foreach (var VARIABLE in chlstsites.CheckedItems)
{
string items = VARIABLE.ToString();

if (items.Contains("gpeers.com"))
{
Cgpeers tac = new Cgpeers();


من 10 تا کلاس دارم و مقدار داخل گرید ممکنه 10 تا باشه
بعد برای هر کدوم باید یه if else بنویسم
راه بهتری نیست
آخه بستگی داره به اینکه از اون کلاس ها چه جوری استفاده میکنید.یک راه حل اینه یک Interface تعریف کنید و بعد با استفاده از Activator.CreateInstance از کلاس هاتون نمونه سازی کنید.این متد برای ساخت کلاس هم رشته قبول میکنه.اصن دیگه نیازی به Switch یا if نیست.