قضیه صرفا این نیست
شما در مرحله اول به عنوان طراح باید دید درستی برای مشتری فراهم کنید چون ممکنه از وب درک درستی نداشته باشه (بعنوان مثال دنیای CD های مالتی مدیا با وب خیلی متفاوته و نمیشه اون چیزی رو که برای CD درست می کنید دقیقا در وب هم قرار بدهید (هر چند برای دنیای مالتی مدیا هم این طراحی افتضاحه))
در مرحله دوم شما باید برای کاری که قرار انجام بدید ارزش افزوده ایجاد کنید - دیزاین بهتر و حرفه ای تر و ریزه کاریهای خلاقانه می تونه در این مورد بسیار موثر باشه
همه اینها در نهایت منجر به خلق یک کار بدیع و با ارزش برای مشتری میشه (این برای شما یک تجربه عالی بعلاوه دستمزد مناسب میشه مثلا می تونه ارزش 200 تا 300 تومن کار فعلی شما رو به 1500 هم برسونه و شاید هم بیشتر)