خوب با اجازه ی دوستان و معذرت خواهی بنده یکبار دیگه این پست رو آپ میکنم چون چند مورد واسم پیش اومده که فکرم رو مشغول کرده . کارهای که کردم رو میگم .
من چند تا جدول به دیتابیس اضافه کردم .
شما هم یه نظر بدید ممنون میشم .
1-جدول TblPishgiraneh که میاد و انواع کارها مثل روغنکاری و گریسکاری و ... توش تعریف میشه
2- جدول TblPeriodDo که میایم و دوره های انجام کار رو توش تعریف میکنیم . مثل روزانه - دو روز یکبار - هفتگی - ماهانه - 2 ماه یکبار و...
3- جدول TblPreventive که میاد و آی دی دستگاه و یا زیر مجموعه ی دستگاه و تاریخ شروع و تاریخ پایان پیشگیرانه و آی دی نوع پیشگیرانه و آی دی دوره رو نگه میداره .
4- جدول TblPreventiveDay هم میاد و آی دی پیشگیری که تویه بالا هست و ریز تاریخ ها بین اون دو تا تاریخ و دو تا تاییدی که قراره روش بخوره رو نگه میداره .
به نظرتون این جواب کار من رو میده ؟


حالا امکان داره یه کار رویه ماشین بخواد هر یکشنبه و سه شنبه انجام بشه . این رو باس چیکار کنم .
دوستمون گفتن که لازم نیست تاریخهای بین شروع و پایان رو نگه دارم .اونوقت اگه بخوام بگم که فلان کار انجام شده (طبق دو تا تیک تایید بالا) چطور میتونم مشخصش کنم ؟
دوستان اگه میتونن کامل توضیح بدن چون واقعا نیاز دارم این مورد رو .