نمایش نتایج 1 تا 16 از 16

نام تاپیک: بازی چکرز با الگوریتم minimax با یک عمق برای یادگیری

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #12

    نقل قول: بازی چکرز با الگوریتم minimax با یک عمق برای یادگیری

    نقل قول نوشته شده توسط ali_sed مشاهده تاپیک
    در پایین همان قسمت توضیح دادم: با توجه به اینکه در هر مرحله یک v ساخته می شود برای اینکه بین چند تا یکی را رندوم انتخاب کنیم تا زمانی که همه ساخته نشده اند نمیتوان رندوم انتخاب کرد پس باید همه را در یک آرایه ذخیره کنید و در پایان یکی را بصورت رندوم انتخاب کنید. اما یک راه دیگر انتخاب دو به دو است فرض کنید 3 تا v یکسان داریم. اول بین v1 , v2 یکی را رندوم انتخاب می کنیم بعد بین v3 و نتیجه قبلی یکی را بصورت رندوم انتخاب می کنیم. (فقط اینکه در روش دوم احتمال 3 اومدن 50 درصد و احتمال 1 اومدن 25 درصد و احتمال 2 اومدن نیز 25 درصد است بنابراین اگر رندوم بودن با احتمال برابر مهم است بهتر است از همان روش اول استفاده کنید (فعلا می توانید از این قسمت گذر کنید و از همین روش ساده که گفتم استفاده کنید.))
    بله حق با شماست
    ولی میخواستم دوباره بپرسم تا مطمین بشم ببخشید شرمنده
    بی نهایت ازتون ممنونم کدی که نوشتین را اجرا کردم کاملا درست کار میکنه
    فقط باید به جای عدد 1 عدد 2 بزاریم
    چون اعداد 2(ممهره قرمز) خونه سطر بعد و ستون بعد دارن که مشکل از کد اولی بود که خودم نوشتم
    فقط یه چیزی وقتی دایم f5 میزنم و مقادیر آرایه move به صورت رندوم عوض میشه بین همه حالت ها یه حالتی انتخاب میشه که آرایه move خالی میشه و آرایه a تغییر نمیکند
    در واقع هیچ حرکتی نمیتونه انجام بده
    چطوری میتونیم بگیم حتما یه حرکتی انجام بده
    ممنون میشم جواب بدین
    خودم اینو امتحان کردم ولی باز هم احتمال داره آرایه move خالی باشه

    $move = [$i, $j, $i+1, $j+1];
    if(empty($move))
    {
    $move = [$i, $j, $i+1, $j+1];
    }

    آخرین ویرایش به وسیله Salazar.mi : پنج شنبه 09 آبان 1398 در 12:45 عصر

تاپیک های مشابه

  1. الگوریتم minimax برای بازی دوز
    نوشته شده توسط zt1990 در بخش الگوریتم، کامپایلر، هوش مصنوعی و ساختمان داده ها
    پاسخ: 1
    آخرین پست: یک شنبه 08 تیر 1393, 22:58 عصر
  2. سوال: طریقه پیاده سازی الگوریتم minimax با C++‎
    نوشته شده توسط Rezvane.R در بخش برنامه نویسی با زبان C و ++C
    پاسخ: 0
    آخرین پست: یک شنبه 08 بهمن 1391, 12:57 عصر
  3. سوال: پیاده سازی بازی Reversi با الگوریتم Minimax
    نوشته شده توسط -Azure- در بخش الگوریتم، کامپایلر، هوش مصنوعی و ساختمان داده ها
    پاسخ: 0
    آخرین پست: شنبه 08 اسفند 1388, 17:05 عصر
  4. روش ایجاد یک درخت مینی ماکس MiniMax
    نوشته شده توسط hbi در بخش الگوریتم، کامپایلر، هوش مصنوعی و ساختمان داده ها
    پاسخ: 1
    آخرین پست: پنج شنبه 18 بهمن 1386, 01:45 صبح

قوانین ایجاد تاپیک در تالار

  • شما نمی توانید تاپیک جدید ایجاد کنید
  • شما نمی توانید به تاپیک ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید ضمیمه ارسال کنید
  • شما نمی توانید پاسخ هایتان را ویرایش کنید
  •