پکیج گلدیران و نحوه‌ی سرویس و تعمیرات آن

امروزه در منازل و ادارات، پکیج از اساسی‌ترین و مهم‌ترین دستگاه‌های ضروری به حساب می‌آید. و گرمایش محیط وآب را مدیون این دستگاه با ارزش هستیم. این دستگاه به دلیل قیمت‌های بالایی که دارد باید برای سلامتش بسیار اهمیت بالایی قائل باشیم. برای این کار باید مدام پکیج خود را به دست سرویس و تعمیرات به موقع بسپاریم تا از ایجاد مشکل‌های اساسی در پکیج جلوگیری کنیم.تعمیرات و سرویس پکیج نیازمند تخصص کافی است. چون تعمیرات غیر تخصصی پیشامد‌هایی هم دارد که امکان دارد بعد از تعمیر دوباره دستگاه به مشکل برخورد کند یا مشکلات بزرگتری به بار بیاورد. گاهی برای تعمیرات و سرویس پکیج نیاز به استفاده از قطعات اصلی دستگاه است. و چون در بازار قطعات اورجینال و فیک در بسته‌های مشابهی عرضه می‌شوند. تشخیص برای تعمیرکاران غیرتخصصی سخت است.
متخصصین شرکت مشهد سرویس در اولین اقدام خود سعی می‌کنند که قطعه‌ی اصلی پکیج را تعمیر کنند تا اینکه بخواهند سریعاً قطعه را تعویض کنند. این کار باعث می‌شود هزینه‌های مشتریان به صورت چشمگیری کاهش یابد و هم قطعه‌ی اصلی دستگاه حفظ شود.
برای حفاظت از دستگاه و سرویس‌های به موقع ابتدا باید ارور‌های دستگاه را بشناسیم تا بتوانیم بموقع دست تعمیر بزنیم.
1-زمان نسبتاً زیادی طول می‌کشد تا پکیج گلدیران آب را گرم کند

این مشکل دستگاه را نمی‌توان مشکل جدی خواند. چون زمانی طول می‌کشد تا پکیج شروع به کار کند و به گرم کردن آب بپردازد. فقط پکیج‌هایی که دارای پمپ چرخش و مخزن برای نگهداری آب گرم دارند بسیار سریع‌تر آب گرم در اختیار ما قرار می‌دهند. البته به موارد دیگری هم مربوط می‌شود مانند: آب سرد داخل لوله-فاصله‌ی زیاد پکیج و لوله‌های طولانی. پس این مشکلی اساسی برای پکیج به حساب نمی‌آید. اما اگر اسرار دارید که سریع‌تر از آب گرم استفادهئ کنید پکیجی تهیه کنید که پمپ چرخشی و مخزن آب داشته باشد.2- پکیج گلدیران آب را گرم نمی‌کند

– نداشتن آب گرم یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که در این سیستم‌ها ایجاد می‌شود. ابتدا باید وصل بودن آب، گاز و برق را بررسی کنید.– در عمکرد پکیج چک کنید ببنید یون‌های پکیج جرقه می‌زند تا مشعل روشن شود. در غیر اسن صورت مشعل مشکل دارد.
– به علت سختی آب احتمال خرابی مبدل وجود دارد.
–از دیگر دلایل که پکیج آب را گرم نمی‌کند، استفاده‌ی همزمان و زیاد از آب گرم است.

3- در پکیج گلدیران آب خیلی داغ است

–یکی از دلایل آن تنظیمات پکیج در دمای بالا است.– اگر مشکلی در فیلتر آب بوجود بیاید، میزان آب کمی پکیج گرم می‌شود و همان میزان آب کم بسیار داغ می‌شود.
– در هنگام مشاهده رسوب‌گیری دستگاه، سریعاً تمیزکاری آن را انجام دهید.
– ممکن است سنسور حرارتی داخلی یا بیرونی دستگاه خراب شده باشد.

4- پکیج گلدیران آب گرامی مناسب را ندارد

– اولین راه که به فکر می‌رسد تنظیمات پکیج دیواری است.– احتمال تداخل لوله کشی آب سرد و گرم وجود دارد.
– احتمال اینکه گاز وارد شده به دستگاه کم شده باشد وجود دارد. شیر ورودی گاز را بررسی کنید
5- خاموشی نا گهان پکیج گلدیران

اگر مقدار مصرفی آب گرم شما از حداقل تنظیم شده روی دستگاه کمتر باشد برای اینکه دستگاه آب داغ‌تر از برنامه‌ی تنظیم شده تولید نکند پکیج شما خود به خود خاموش می‌شود.6- جرقه در پکیج گلدیران ایجاد نمی‌شود

– چک کنید آب، برق و گاز به پکیج وصل باشد– احتمال اینکه مشکلی در میل یون‌ها و سیم کشی بوجود آمده باشد وجود دارد. در اولین رصت بررسی کنید.
– بررسی کنید سیستم تهویه پکیج به درستی کار کند. طول لوله‌های آن را هم چک کنید.
7- پکیج گلدیران سر و صدای زیادی دارد

– سیستم تهویه را هرزچند گاه‌ی تمیز کاری کنید کهمشکلی برای آن قسمت پیش نیامده باشد.–رنگ شعله‌ی دستگاه را بررسی کنید آبی شفاف باشد.
– وجود نشتی در قسمت اشتعال باعث سوختن ناقص و ایجاد سر و صدای سرسام‌آوری می‌شود.
– شعله‌ی نامناسب می‌تواند به دلیل کمبودن هوا برای سوتن کامل شود و سر و صدا ایجاد کند.

8- فشار خروجی آب پکیج گلدیران کم است

_در وهله‌ی اول به بررسی فشار آب منزل خود بپردازید.– چک کنید هیچ مسدودی‌ای در مسیر خروی آب بوجود نیامده باشد.
– احتمال این که مصرف همزمان وجود داشته باشد که باعث افت فشار شده است
– اگر فشا گاز کاهش پیدا کند پکیج به صورت خودکار جریان فشار آب را کم می‌کند تا در گرم کردن آب هماهنگی باشد

9- در پکیج گلدیران آب سرد وگرم می‌شوند

– تداخل لوله‌های سرد و گرم را بررسی کنید– طول لوله‌ی هواکش را بررسی کنید که مناسب باشد.
– احتمالاً یکی از فلومتر‌های معیوب شده باشد.
– فیلتر‌های آب سرد را بررسی کنید که گرفتگی نداشته باشد.

بررسی تداخل لوله‌های سرد و گرم

۱-فلکه‌ی لوله‌ی آب سرد پکیج را قطع کنید۲-همزمان آب گگرم را در چند نقطه باز کنید
۳- اگر هنوز آب بعد از چد دقیقه در جریان است. تداخل در لوله‌ها وجود دارد.
البته این مشکلاتی که به بررسی آن‌ها پرداختیم تنها احتمالاتی است که در تجربه‌های چندین ساله نمایان شده است. با توجه به این مشکل‌هایی که بررسی کردیم. متوجه شدید که هر مشکل مختص قسمتی از دستگاه می‌باشد. و در واقع پکیج با این ارور‌ها مشکلات خود را با ما درمیان می‌گذارد. و تشخیص دقیق زبان پکیج نیازمند متخصصین این دستگاه است. شرکت مشهد سرویس با سابقه‌ی بالای ۱۵ ساله‌ی خود از متخصصین حرفه‌ای این حوضه برای خدمات به مشتریان استفاده می‌کند. و استفاده از متخصصین را تضمینی برای سرویس و تعمیرات مشتریان قرار داده است.
تعمیر پکیج گلدیران در مشهد

پکیج ها وسایل گرمایشی مدرنی هستند که به دلیل عدم نیاز به فضای جداگانه زیاد مثل موتورخانه در سالیان اخیر مورد توجه بسیاری از سازندگان قرار گرفته اند. پکیج ها از مزایای متعددی مانند امکان تنظیم دمای دلخواه توسط هر کاربر به صورت جداگانه و تامین آب گرم موردنیاز خانه، شوفاژها یا فن کوئل یا سیستم گرمایش از کف به صورت همزمان را دارند. این وسیله توسط شرکت های مختلفی تولید می‌شوند. یکی از انواع پکیج های پر طرفدار، ساخت گروه صنعتی گلدیران است. در ادامه به معرفی این برند،معرفی انواع پکیج گلدیران، عیب یابی و تعمیر پکیج گلدایران در مشهد می‌پردازیم.معرفی گلدیران

گلدیران یک برند محصولات لوازم خانگی ایرانی است که امروزه توانسته پس از سی سال فعالیت، به خانه 5 میلیون خانوار ایرانی راه پیدا کند و 2800 نفر پرسنل را در سرتاسر کشور به خدمت بگیرد. بسیاری از تولیدات گلدیران در سالهای اخیر با برند انحصاری جی‌پلاس عرضه می‌شود. این گروه صنعتی، یکی از تولید کنندگان با کیفیت پکیج است. در ادامه به معرفی پکیج گلدیران، عیب یابی و راههای تعمیر پکیج گلدیران در مشهد می‌پردازیم.انواع پکیج گلدیران

پکیج های گلدیران در سه مدل پایونیر و پرستیژ و مکس الیت در بازار موجود می باشند. مدل پرستیژ پکیج های دیجیتال این شرکت هستند که در ظرفیت های بیست و چهار هزار و بیست و هشت هزار تولید می‌شوند. پکیج پرستیژ در ظرفیت های بیست و شش و سی هزار موجود است و از تکنولوژی آنالوگ استفاده می‌کند. پکیج های پرستیژ، قابلیت برنامه ریزی هفتگی و ایجاد دماهای متنوع از طریق یک صفحه نمایشگر بزرگ را دارند. پکیج های گلدیران، دارای مدل های تک مبدل و دو مبدل فن دار هستند و عموما بازده گرمایی بسیار خوب بالای نود دارند. علاوه بر این، قطعات مختلف پکیج، سفارش این شرکت و ساخت اروپاست که کیفیت ساخت مناسبی را ایجاد کرده است. اما این پکیج ها هم ممکن است دچار مشکلاتی شوند که در ادامه بعضی از این ایرادات را بررسی می‌کنیم. شما برای تعمیر پکیج گلدیران در مشهد به صورت تخصصی، می‌توانید با همکاران ما در مشهد سرویس تماس بگیرید.