برد لباسشویی بوش 5033

بوش، یکی از برند‌های شناخته شده در زمینه تولید لوازم منزل است که در کشور ما نیز، طرفداران خاص خود را دارد. در سال‌های اخیر نگرانی‌های زیادی برای تأمین قطعات یدک این دستگاه وجود داشته است. در فروشگاه اینترنتی قطعات یدک لوازم منزل هرمس پارت، قطعات مختلف مانند برد دستگاه، با بهترین کیفیت وجود داشته و برای مصرف‌کنندگان این دستگاه‌ها فروش می‌رسند. یکی از این قطعات، برد لباسشویی است که مهم‌ترین و حیاتی‌ترین قطعه دستگاه است. برد دستگاه، وظیفه تنظیم برنامه‌های شستشوی مختلف و انجام پروسه‌های مختلف در دستگاه را دارند. اگر مواردی مانند روشن نشدن دستگاه، وارد نشدن به پنل کنترل، خاموش شدن در میانه کار یا اجرا نشدن و اشتباه اجرا شدن پروسه‌های شستشو را در دستگاه مشاهده کردید، به سلامت برد دستگاه شک کنید. یکی از انواع پرکاربرد این قطعه، برد لباسشویی بوش 5033 است که در این صفحه قصد داریم آن را به صورت ویژه بررسی نماییم. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص خرید این قطعه داشتید، می‌توانید با شماره‌هایی که در بالای صفحه آمده است، تماس بگیرید.
تعویض برد لباسشویی

اگر موارد بالا را مشاهده کردید، احتمالاً ایرادی در برد دستگاه شما وجود دارد. در صورتی که پس از تست قطعات، مشخص شد نیاز به تعویض برد لباسشویی بوش 5033 دارید، می‌توانید این کار را به کمک تعمیرکار دستگاه انجام دهید. در ادامه در خصوص نحوه تعویض برد لباسشویی، نکاتی را می‌خوانیم.در مرحله نخست برق لباسشویی را قطع نمایید و سپس قسمت بالایی ماشین لباسشویی و پیچ پشت پنل دستگاه را باز نمایید. سپس کشوی جاپودری را بیرون بکشید تا زمانی که گیر کند و ثابت شود. در ادامه زبانه قفل پشت جاپودری لباسشویی بوش را آزاد کنید و سپس آن را به‌طور کامل از محفظه جاپودری خارج نمایید و با استفاده از پیچ گوشتی، پیچ‌های هر دو سمت محفظه جاپودری را باز نمایید. اتصالات دسته سیم روی پانل کنترل برد الکترونیکی را با فشردن زبانه‌های روی هر سوکت باز کرده و سپس با کشیدن آن به طرف بیرون اتصالات سوکت را قطع نمایید. پانل کنترل را بالا کشیده تا قسمت بالایی آن را آزاد کنید. پس از آزاد کردن پانل کنترل می‌توانید پیچ‌های نگهدارنده برد لباسشویی بوش 5033 را باز کنید و برد جدیدی که تهیه کرده‌اید را جایگزین کنید. حالا نوبت بستن مجدد دستگاه است. پانل کنترل را بالای پانل جلویی قرار دهید و پیچ‌های محفظه جاپودری را دوباره ببندید. سپس پیچ سمت راست در پشت پانل کنترل را دوباره ببندید. در مرحله بعد اتصالات دسته سیم پانل کنترل را وصل کنید و جاپودری را در محفظه آن قرار دهید و ببندید. پس از بستن سایر قسمت‌ها، باید دستگاه روشن شده و کار خود را به درستی به انجام برساند.خرید برد لباسشویی بوش 5033 از هرمس پارت

بهترین انتخاب برای خرید قطعات باکیفیت و فابریک دستگاه فروشگاه اینترنتی قطعات یدک لوازم منزل هرمس پارت است که قطعات مختلف این برند آلمانی را، تأمین کرده و در اختیار مصرف‌کنندگان این دستگاه‌ها قرار می‌دهد. اگر قصد تعویض قطعات لباسشویی یا سایر لوازم منزل را دارید، از طریق همین سایت و با یک سرچ ساده، می‌توانید بهترین قطعات را به سبد خرید خود اضافه نموده و درب منزل خود تحویل بگیرید. اگر تعمیرکار لباسشویی هستید و قصد خرید قطعات مختلف دستگاه از جمله برد لباسشویی بوش 5033 در تعداد بالا را دارید، می‌توانید خرید خود را با شرایط ویژه و با تخفیف‌های استثنایی از طریق همین سایت انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص خرید این قطعه و سایر قطعات لباسشویی بوش، می‌توانید در تمام روز‌های هفته با شماره‌های ۲۲۱۱۱۱۵۹-۰۲۱ یا ۲۲۲۲۷۳۷۸-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان هرمس پارت، به سؤالات شما پاسخ دهند.