برد لباسشویی بوش اینوتر 9073

بوش، یکی از برند‌های بسیار مشهور کشور آلمان در زمینه تأمین قطعات یدک لوازم منزل است. قطعات این دستگاه‌ها در کشور ما به سختی پیدا می‌شوند. به همین خاطر، اگر چه امکان خرابی این دستگاه‌ها بسیار پایین است؛ اما، در زمان خرابی، تعمیر باکیفیت دستگاه یکی از نگرانی‌های دارندگان این دستگاههاست. در این مطلب، قصد داریم تا به بررسی برد لباسشویی بوش اینوتر 9073 بپردازیم. فروشگاه اینترنتی هرمس پارت، تلاش نموده است تا در سال‌های اخیر، تا حد امکان قطعات باکیفیت و اصلی لباسشویی بوش را تهیه و به بازار عرضه نماید تا نگرانی‌های کاربران این دستگاه‌ها را کاهش دهد. یکی از قطعات بسیار مهم و کاربردی در لباسشویی، برد لباسشویی است که در ادامه توضیحات کامل‌تری را در خصوص این قطعه می‌خوانیم.آشنایی با برد لباسشویی بوش اینوتر 9073

برد، قطعه‌ای در دستگاه است که پس از فشردن دکمه شروع توسط کاربر، تمام امور را به دست گرفته و مانند مغز لباسشویی عمل می‌کند. بسته به برنامه انتخابی توسط کاربر، قسمت‌های مختلف دستگاه شامل شیر برقی، هیدروستات، ترمیستور، پمپ تخلیه و… توسط لباسشویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برد اینورتر، مصرف آب و برق در لباسشویی را به بهینه‌ترین حالت خود می‌رساند. امروزه بسیاری از دستگاه‌های پیشرفته مانند لباسشویی‌های بوش، با توجه به میزان لباس‌ها و برنامه انتخابی کاربر، امکان بهینه‌سازی مصرف آب و برق در دستگاه را دارند. استفاده درست از منابع، امروزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در حدی که برخی از برند‌های به نام لوازم منزل، در سال‌های اخیر، به دنبال اختراع لباسشویی بدون استفاده از آب رفته‌اند و به نظر می‌رسد، این دستگاه نیز در دهه‌های آینده اختراع خواهد شد و جای لباسشویی‌های امروزی را خواهد گرفت. برد لباسشویی بوش اینوتر 9073 نیز، از این قائده مستثنی نبوده و در کاهش مصرف آب و برق تأثیر به سزایی داشته است.
مراقبت از برد لباسشویی بوش اینوتر 9073

برد به دلایل متعددی مانند آب خوردن و خیس شدن قطعه، وجود جریانات و نوسانات شدید برق، سوختن فیوز و خازن‌ها و… ممکن است دچار ایراد شده و نیاز به تعمیر پیدا کنید. برای مراقبت از برد لباسشویی بوش اینوتر 9073، حتماً نکاتی که در ادامه آمده است را، رعایت نمایید تا دستگاه شما دچار مشکل نشود:
  1. دوشاخه دستگاه را به صورت مستقیم به برق وصل نکنید. پریز را به یک محافظ جریان برق بزنید تا از بروز نوسانات شدید در دستگاه جلوگیری نمایید. این کار از وارد شدن جریانات شدید برق و آسیب دیدن لباسشویی شما، جلوگیری خواهد کرد.
  2. یکی از دلایل مهم ایراد در برد لباسشویی، خیس شدن برد لباسشویی است. پس دستگاه را در محیط‌های مرطوب قرار ندهید و سعی کنید از پودر مناسب استفاده کنید. برخی شوینده‌ها که بیش از حد کف می‌کنند، باعث ایراد در برد لباسشویی بوش اینوتر 9073 می‌شوند.
  3. وزن لباس‌های داخل لباسشویی شما، نباید بیش‌تر از ظرفیت مجاز دستگاه باشد. در غیر این صورت موتور و برد لباسشویی اینورتر در معرض آسیب خواهند بود.
  4. پس از هر بار استفاده از لباسشویی حداقل یک تا دو ساعت به دستگاه استراحت بدهید. استفاده مداوم و یا پشت سر هم از لباسشویی، می‌تواند سبب داغ شدن قطعات و آسیب دیدن آن‌ها شود.

فیوز‌ها، نقش مراقبتی را برای برد لباسشویی شما را بازی می‌کنند. در صورتی که این قطعات ایراد پیدا کنند، سریعاً باید برای تعویض آن‌ها اقدام کنید تا برد لباسشویی شما آسیب جدی نبیند.
اگر نیاز به خرید برد لباسشویی بوش اینوتر 9073 داشتید، از طریق این صفحه خرید خود را انجام دهید و آن را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص خرید این قطعه یا سایر قطعات لباسشویی بوش، می‌توانید با پشتیبانی هرمس پارت با شماره‌های ۲۲۱۱۱۱۵۹-۰۲۱ یا ۲۲۲۲۷۳۷۸-۰۲۱ تماس بگیرید.