ویژگی های دستگیره لباسشویی پارس- بکو- بوش

دستگیره لباسشویی یکی از اجزای بیرونی لباسشویی است. اجزای بیرونی، به قسمت هایی از دستگاه گفته می شود که کاربر با آن ها سر و کار دارد و آن ها را می بیند که از جمله آن ها می توان به دستگیره لباسشویی، جاپودری، پنل کنترل و سلکتور دستگاه و… اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم در خصوص دستگیره لباسشویی پارس که بین سه برند مختلف کاربرد دارد، یعنی دستگیره لباسشویی پارس- بکو- بوش، نکاتی را بیان کنیم. در این خصوص، مطالب مختلفی را بیان خواهیم کرد که در ادامه مطلب می توانید آن ها بخوانید. برای خرید دستگیره لباسشویی پارس- بکو- بوش، می توانید از طریق همین صفحه اقدام به خرید این قطعه نمایید.قیمت دستگیره لباسشویی پارس- بکو- بوش

فروشگاه اینترنتی هرمس پارت، با سالها سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات برای تامین قطعات مختلف لوازم منزل، یکی از نام های معتبر و شناخته شده در این حوزه محسوب می شود و یکی از سایت های مرجع برای پیدا کردن قیمت قطعات اصلی و فابریک لوازم منزل از جمله قیمت دستگیره لباسشویی پارس- بکو- بوش است. علاوه بر خرید به قیمت مناسب قطعات با کیفین، تحویل گرفتن قطعه اصلی و با کیفیت درب منزل، مزیت دیگر خرید از هرمس پارت است.
کارکرد دستگیره لباسشویی پارس- بکو- بوش

برای هر بار استفاده از ماشین لباسشویی، حداقل دو بار باید از دستگیره درب آن استفاده کنیم. یک بار برای بستن درب دستگاه برای آغاز کار و بار دیگر برای باز کردن درب در پایان شستشوی لباس ها. به دلیل همین استفاده فراوان، بالا بودن کیفیت این قطعه بسیار مهم است. در غیر این صورت ممکن است در اثر اولین ضربه یا فشار، دچار ایراد شود. دلیل دیگری که عملکرد دستگیره لباسشویی پارس- بکو- بوش را در دستگاه حائز اهمیت کرده است وجود میکروسوییچی است که به برد الکترونیکی دستگاه اجازه آغاز به کار را می دهد. در واقع با بسته شدن درست درب لباسشویی های فوق، میکروسوییچ اجازه برقراری مدار جریان را می دهد و در صورتی که درب به درستی بسته نشده باشد، جریان برق دستگاه برای شروع به کار وصل نمی شود و برد الکترونیکی برنامه ای را که کاربر انتخاب کرده شروع نخواهد کرد.