حالا که بحث داغه منم میام وسط :)
من دارم روی یک برنامه کار میکنم که کرکش رو سخت کنم به شما هم میگم که اگر خواستید روش کار کنید
اول از همه یک سری کد چرند در رابطه با لایسنس برنامه داخل برنامه تون مینویسید که Cracker رو گمراه کنید و Cracker تمام تکنیکاش رو روی اون سری کد متمرکز کنه و آخرش هم به هیچ جایی نرسه
در مرحله دوم شما باید از تکنیک Callback استفاده کنید، این تکنیک 2 تا پروژه که بدست شما نوشته شده رو بهم مرتبط میکنه یا میتونید از تکنیک Win Socket استفاده کنید که پیشنهاد نمیشه و با یک WPE Pro بسادگی مقادیری که از طریق شبکه یا همون Socket Programming جا به جا میشه رو اسنیف میکنه و تغییر میده پس همون کال بک خیلی بهتره
حالا یک پروژه دیگه هم میسازید برای لایسنس که این پروژه تمام کارها رو انجام بده (توجه داشته باشید که هیچ یک از کد های مربوط به لایسنس نباید داخل برنامه اصلی نوشته بشه حتی کد های مربوط به محدود کردن یا بستن برنامه)
فقط و فقط داخل برنامه اصلی یک فرم طراحی کنید که کد لایسنس رو بگیره و به برنامه مربوطه منتقل کنه که تکنیک کال بک این کار رو براتون انجام میده
این مسأله هم باید حتما رعایت بشه که برنامه تون (برنامه مربوط به لایسنس) تحت هیچ شرایتی نباید خودشو نشون بده چون اگر این اتفاق بیوفته برنامه مربوطه هندلش لو میره و با استفاده از هندلش آدرسش بدست میاد و وقتی که آدرسش بدست میاد خوب دیگه کرک کردنش سادس :)
همین رو بقیه مباحسش خودتون کار کنید
در رابطه با مبحث کال بک هم سورس زیر رو دانلود کنید و ازش استفاده کنید و اگر خوشتون اومد میتونید از DLL مربوطه که ضمیمه سورس هست استفاده کنید
امید وارم مطالبی که گفتم مفید واقع بشه
اگر هم خوشتون اومدیادتون نره
توضیحات مربوط به دی.ال.ال Callback
This is a universal Callback DLL which is useful for data transfer between VB apps. The "callback.dll" makes it possible to transfer any data between VB Apps without the need of subclassing. It may also serve as a receiver for callbacks from Windows.
-------
یا حق





یادتون نره
پاسخ با نقل قول
