من اینو نوشتم می خوام بدونم اشکالش کجاست ... حدس میزنم تو خیلی حلقه میوفته اما نمی دونم چطور باید کنترل کرد ...


#include <math.h>
#include <GL/glut.h>

void Display(void)
{
float i , j ;
int c=1 ;

for(i=0;i=10;i++)
{
for(j=0;j=10;j++)
{
c+=1;
if(c%2==1)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT) ;
glColor3f(0.0, 0.0, 0.0);
}
else
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT) ;
glColor3f(1.0, 1.0, 1.0);
}

glRectf ( -i/10 , -j/10 , i/10 , j/10 ) ;
}
}

glutSwapBuffers() ;
}

int main(int argc, char **argv)
{
glutInit(&argc, argv);
glutInitDisplayMode(GLUT_DOUBLE | GLUT_RGB);
glutInitWindowPosition(500,500);
glutInitWindowSize(300,300);
glutCreateWindow("mS Circle");
glClearColor(1.0,1.0,1.0,0.0);
glutDisplayFunc(Display);
//glutIdleFunc(Display);
glutMainLoop();
return 0;
}