سلام دوستان چه جوری می شه نورپردازی ای که در 3d max انجام دادیم رو در یونیتی استفاده کنیم اخه من نمونه کارای زیادی دارم که این کاررو (نور پردازی ) بیرون از یونیتی انجام دادن اگه روشش رو با مایا هم می دونین ممنون میشم اگه بگید
thks
سلام دوستان چه جوری می شه نورپردازی ای که در 3d max انجام دادیم رو در یونیتی استفاده کنیم اخه من نمونه کارای زیادی دارم که این کاررو (نور پردازی ) بیرون از یونیتی انجام دادن اگه روشش رو با مایا هم می دونین ممنون میشم اگه بگید
thks
مستقیم که نمیشه چون همون فایل های سه بعدی هم حتما با پسوند 3DS می تونن از 3DMAX به یونیتی وارد بشن و حتی ممکنه نوع نور ها با هم تطابق نداشته باشن . بهترین راه اینه که شما از روی اون پروژه ای که توی 3DMAX ساختین نگاه کنین و عین نور پردازی رو توی یونیتی بسازید .
سلام
به این کار می گن light mapping یعنی bake کردن محاسبات نورپردازی تو تکستچر مدل وقتی استفاده می شه که نورها ثابت باشن و کیفیت خروجی خیلی خوب از اب در می یاد و چون هیچ محاسبه ای هم نداره سرعت رندر هم خیلی زیاد می شه.
باید از کسی که تری دی مکس یا مایا بلده بپرسی فکر کنم تو مکس render to texture باشه
toye helpe khode max render to texture ro search konid.
تشکر آقای KOCHOL ولی من یکم 3DMAX کار کردم از دوستان اگه کسی می دونه می شه توضیح بیشتر بده یعنی برای light map کردن اجسام باید قبل از استفاده در یونیتی تو 3d max رندر بشه .
یعنی در کل طریقه ی light map کردن رو توضیح بده با تشکر از دوستان خوبی که راهنمایی می کنند.