نمایش نتایج 1 تا 3 از 3

نام تاپیک: حل این بازی با کدام الگوریتم هوش مصنوعی؟؟؟؟

  1. #1
    کاربر تازه وارد آواتار maha19
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل زندگی
    مشهد
    پست
    52

    حل این بازی با کدام الگوریتم هوش مصنوعی؟؟؟؟

    سلام دوستان
    به نظر شما این بازی با کدوم الگوریتم قابل حل که یک نتیجه بهینه داشته باشه
    Name:  DSC_0013.jpg
Views: 116
Size:  98.2 کیلوبایت
    هدف استفاده از حداکثر ظرفیت سطل ها با کمترین تعداد جابه جایی

    با الگوریتم A* قابل حله؟


  2. #2
    کاربر تازه وارد آواتار maha19
    تاریخ عضویت
    دی 1391
    محل زندگی
    مشهد
    پست
    52

    نقل قول: حل این بازی با کدام الگوریتم هوش مصنوعی؟؟؟؟

    ینی هیچکس بلد نیست؟

  3. #3

    نقل قول: حل این بازی با کدام الگوریتم هوش مصنوعی؟؟؟؟

    نقل قول نوشته شده توسط maha19 مشاهده تاپیک
    سلام دوستان
    به نظر شما این بازی با کدوم الگوریتم قابل حل که یک نتیجه بهینه داشته باشه
    Name:  DSC_0013.jpg
Views: 116
Size:  98.2 کیلوبایت
    هدف استفاده از حداکثر ظرفیت سطل ها با کمترین تعداد جابه جایی

    با الگوریتم A* قابل حله؟
    سلام دوست عزیز
    این الگوریتم به احتمال زیاد با کوله پشتی 0 و 1 حل میشه

    این بازی خیلی شبیه به روش کار دستگاه های ATM (خودپرداز) هست ، در ATM ما یه مبلغ درخواست میکنیم (مثلا: 64 تومان) و درون دستگاه تعدادی سطل داریم که
    درون هر کدام از این سطلها یک نوع اسکناس وجود دارد (مثلا: 5000 تومانی)، خوب یک الگوریتم وجود دارد که مبلغ درخواستی ما را با کمترین تعداد اسکناس ها اجرا می کند.

    فرض کنید که ما مبلغ 20000 تومان را درخواست میدهیم.. و اسکناس های موجود در دستگاه به شکل زیر می باشد:

    نتعداد اسکناس های 5000 = 3 عدد
    تعداد اسکناس هاس 2000 = 5 عدد
    تعداد اسکناس های 10000 = 1 عدد

    یکی از بهینه ترین جواب ها = 1 اسکناس 10000 نومانی و دو اسکناس 5000 تومانی می باشد.
    یکی از این الگوریتم ها همان کوله پشتی صفر و یک برای حل این مسئله می باشد.

تاپیک های مشابه

  1. ایجاد بازی pacman با الگوریتم هوش مصنوعی
    نوشته شده توسط 1mojtaba در بخش الگوریتم، کامپایلر، هوش مصنوعی و ساختمان داده ها
    پاسخ: 1
    آخرین پست: پنج شنبه 02 خرداد 1392, 23:18 عصر
  2. انواع بازی ها و الگوریتم های هوش مصنوعی در آن
    نوشته شده توسط sohrabi.1384 در بخش برنامه نویسی با MFC و ++Visual C
    پاسخ: 0
    آخرین پست: پنج شنبه 19 اردیبهشت 1392, 10:11 صبح
  3. الگوریتم هوش مصنوعی
    نوشته شده توسط mahdy_a در بخش الگوریتم، کامپایلر، هوش مصنوعی و ساختمان داده ها
    پاسخ: 13
    آخرین پست: یک شنبه 19 تیر 1390, 23:01 عصر
  4. روش کلی برای طراحی این بازی
    نوشته شده توسط simin_gh در بخش VB.NET
    پاسخ: 8
    آخرین پست: دوشنبه 15 خرداد 1385, 18:29 عصر
  5. Generals Zero Hour Mode و دانستنیهایی درباره این بازی
    نوشته شده توسط مهندس در بخش طراحی و ساخت بازی‌های کامپیوتری
    پاسخ: 0
    آخرین پست: پنج شنبه 02 مهر 1383, 05:57 صبح

قوانین ایجاد تاپیک در تالار

  • شما نمی توانید تاپیک جدید ایجاد کنید
  • شما نمی توانید به تاپیک ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید ضمیمه ارسال کنید
  • شما نمی توانید پاسخ هایتان را ویرایش کنید
  •