صفحه 2 از 2 اولاول 12
نمایش نتایج 41 تا 49 از 49

نام تاپیک: Opengl در visual C++‎6

  1. #41

    نقل قول: Opengl در visual C++‎6

    سلام بالاخره تونستم کد رو برای vC++‎6 اجرا کنم.نمی دونم تا قبل کجا اشتباه می کردم.ولی این چند مورد رو انجام دادم تا جواب داد.
    1- در vC++‎6 یه پروژه از نوع win32 application ایجاد کردم و empty project رو انتخاب کردم.
    2- یه کلاس جدید ایجاد کردم.
    3-دوتا زیر شاخه یکی برای .h و .cpp ایجاد شد که اینارو delete کردم.
    4-روی کلاس که ایجاد کرده بودم دابل کلیک کردم و کدشو پاک کرم به جای اون کد,کد مربوط به موتور گرافیکی رو paste کردم.
    5-در project\setting\linke این رو (OpenGL32.lib GLu32.lib GLaux.lib)قبل از kernel32 نوشتم.
    6-این 3 فایل رو در مسیر مشخص شده قرار دادم.البته مسیرهای توی سیستمم کمی فرق داشت.ولی اصل lib و includ\gl هست که داشتم.
    copy glut.h to C:\Program Files\Microsoft SDKs\Windows\v6.0A\Include\gl
    (if you have a X86 base Processor) copy glut32.dll & glut32.lib to C:\Program Files\Microsoft SDKs\Windows\v6.0A\Lib
    (if you have a X64 base Processor) copy glut32.dll & glut32.lib to C:\Program Files\Microsoft SDKs\Windows\v6.0A\Lib\x64
    7-build\buil project.exe رو اجرا کردم.
    8-برنامه رو اجرا کردم.

    برنامه اجرا می شه.ولی اگر بخوام compile کنم پیغام خطا می ده به خاطر اینکه قبلا h.وcpp. رو پاک کردم.
    با vC++‎6 کار نکردم.راهنماییم کنین چکار کنم که بتونم بدون پاک کردن h.وcpp. کد رو به پروژه اضافه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. #42

    نقل قول: Opengl در visual C++‎6

    درست شد.نیازی نیست h.وcpp. رو پاک کنیم.کد رو در قسمت مربوط به cpp. اضافه کردم.
    حالا کاملا جواب می ده.

  3. #43
    کاربر دائمی آواتار amin1softco
    تاریخ عضویت
    شهریور 1386
    محل زندگی
    پای آن سرو بلند
    پست
    1,832

    نقل قول: Opengl در visual C++‎6

    بعضی وقتا بعضی کارا الکی گیر می کنه تمام مثال های nehe رو می شه با vc6 باز کرد
    file -> workspace


    کل مثال رو بریزید در یک فولدر و اینجوری بازش کنید بدن هیچ دنگ وفنگی باز می شه

  4. #44

    نقل قول: Opengl در visual C++‎6

    سلام
    برای بافت گذاری روی یه هرم این پیغام خطا رو دریافت می کنم.
    initialization failed
    می شه بگین دلیلش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واسه این,خیلییی خیلییییییی عجله دارم.
    در ضمن آدرس عکس مورد نظرم رو اینجوری وارد کردم.درسته؟؟؟؟؟؟؟

    if (TextureImage[0] = LoadBMP( "C:\pic.bmp" ) )

  5. #45

    نقل قول: Opengl در visual C++‎6

    نقل قول نوشته شده توسط sarakh مشاهده تاپیک
    سلام
    برای بافت گذاری روی یه هرم این پیغام خطا رو دریافت می کنم.
    initialization failed
    می شه بگین دلیلش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واسه این,خیلییی خیلییییییی عجله دارم.
    در ضمن آدرس عکس مورد نظرم رو اینجوری وارد کردم.درسته؟؟؟؟؟؟؟

    if (TextureImage[0] = LoadBMP( "C:\pic.bmp" ) )
    سلام

    نه باید اینطوری بگی به جای یه \ باید \\ بذاری یا /
    "C:\\pic.bmp"
    Kochol Game Engine
    http://www.kge3d.org



  6. #46

    نقل قول: Opengl در visual C++‎6

    سلام
    این تابع برای نورپردازی استفاده شده ولی نمی دونم مقادیر رو بر چه اساسی وارد کرده؟؟؟؟
    لطفا راهنماییم کنین.
    glNormal3f( 0.0f, 0.0f,-1.0f);

  7. #47

    نقل قول: Opengl در visual C++‎6

    سلام
    این ها بردار های عمود بر سطح مثلث است که برای نور پردازی استفاده می شه
    Kochol Game Engine
    http://www.kge3d.org



  8. #48

    نقل قول: Opengl در visual C++‎6

    بر چه اساسی مقدار صفر یا یک یا منفی یک می گیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. #49

    نقل قول: Opengl در visual C++‎6

    یعنی بردار عمود بر سطح رو شما نمی دونید چی هست؟
    یا اینکه روش محاسبه بردار normal رو می خواهید بدونید؟
    Kochol Game Engine
    http://www.kge3d.org



صفحه 2 از 2 اولاول 12

قوانین ایجاد تاپیک در تالار

  • شما نمی توانید تاپیک جدید ایجاد کنید
  • شما نمی توانید به تاپیک ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید ضمیمه ارسال کنید
  • شما نمی توانید پاسخ هایتان را ویرایش کنید
  •