سلام بالاخره تونستم کد رو برای vC++6 اجرا کنم.نمی دونم تا قبل کجا اشتباه می کردم.ولی این چند مورد رو انجام دادم تا جواب داد.
1- در vC++6 یه پروژه از نوع win32 application ایجاد کردم و empty project رو انتخاب کردم.
2- یه کلاس جدید ایجاد کردم.
3-دوتا زیر شاخه یکی برای .h و .cpp ایجاد شد که اینارو delete کردم.
4-روی کلاس که ایجاد کرده بودم دابل کلیک کردم و کدشو پاک کرم به جای اون کد,کد مربوط به موتور گرافیکی رو paste کردم.
5-در project\setting\linke این رو (OpenGL32.lib GLu32.lib GLaux.lib)قبل از kernel32 نوشتم.
6-این 3 فایل رو در مسیر مشخص شده قرار دادم.البته مسیرهای توی سیستمم کمی فرق داشت.ولی اصل lib و includ\gl هست که داشتم.
copy glut.h to C:\Program Files\Microsoft SDKs\Windows\v6.0A\Include\gl
(if you have a X86 base Processor) copy glut32.dll & glut32.lib to C:\Program Files\Microsoft SDKs\Windows\v6.0A\Lib
(if you have a X64 base Processor) copy glut32.dll & glut32.lib to C:\Program Files\Microsoft SDKs\Windows\v6.0A\Lib\x64
7-build\buil project.exe رو اجرا کردم.
8-برنامه رو اجرا کردم.
برنامه اجرا می شه.ولی اگر بخوام compile کنم پیغام خطا می ده به خاطر اینکه قبلا h.وcpp. رو پاک کردم.
با vC++6 کار نکردم.راهنماییم کنین چکار کنم که بتونم بدون پاک کردن h.وcpp. کد رو به پروژه اضافه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟