دوست عزیز شما دقیقا باید حد فاصل حسابداری را با بقیه قسمت ها مشخص کنید، حسابداری همش با 3 تا جدول درست می شود، یک جدول برای حسابها، دو جدول هم برای سندها.
بعد از این دیگر ربطی به حسابداری ندارد، یک چیر دیگری می شود، که باید بر اساس نیاز خودتان توسعه بدهید.
تعریف مشتری، بانک، صندوق، چک و .... این ها جز هسته اصلی حسابداری نیست، بر اساس نیاز می شود هر جوری که خواستید توسعه بدهید.
حالا اگر فرصت شد یک برنامه کوچک درست می کنم در آینده نه چندان دور که فقط هسته اصلی حسابداری را پیاده کند.
باز یک نکته را بگویم، تعریف حسابها و سر فصل که به من برنامه نویس ربطی ندارد، مشتری بر حسب نیاز خود، این ها را تعریف خواهد کرد.