خوب شاید دقت نکرده نیست ما صنعتی شریف تشریف داریم دقتمون بیشتره زبانم بدتر :دییییی
بله اگر حذف بشه glut از مقادیر پیش فرض خودش که سایز پنجره است استفاده می کنه توضیحاتش رو می تونید از این جا بخونید.
ببنید این شکل ها بسیله قطعه ی زیر ترسیم می شه :

glBegin (GL_LINES);
glVertex2f((GLfloat) CP.getX(), (GLfloat) CP.getY());
glVertex2f((GLfloat) p.getX(), (GLfloat) p.getY());
glEnd();

اینم که معلومه بین نقاط خط ترسیم می کنه که در این حالت به نظر من استفاده از روش های رسم قدیمی دایره مثل نقطه میانی است که شما باید با اون الگوریتم نقطه یابی کنید و نقاط رو به ماتریس اضافه کنید

Point2 A[10];
Point2 B[10];

حالا نیم دایره نقاط خیلی بیشتری داره که به نظرم 360 تا بگیرید قیافش به دایره شبیه تر می شه
خلاصه یک نقطه یابی ساده است . باید نقاط رو مشخص کنید بقیه کار ها هم به عهده الگوریتمه