نمایش نتایج 1 تا 40 از 376

نام تاپیک: آموزش OpenGL

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #8

    Exclamation نقل قول: آموزش OpenGL

    بخاطر جوابگوییتون از شما ممنونم.
    اما اگه دقت کنید همون مشکلی که توی کد من هستش، داخل کد شما هم وجود داره(داخل این کد سمت چپ و پایین اون برای از انتخاب در آوردن شیئ بی تاثیرند)!!!
    با این تفاوت که شما از توابع حرفه ای تری استفاده کردید که هنوز سوادم نمیرسه.
    نقل قول نوشته شده توسط amin1softco مشاهده تاپیک
    یکمی اصلاحات برات انجام دادم ولی انگار کلاً ما در و دیوار حرف می زنیم !!!

    glMatrixMode(GL_PROJECTION); //projection parameters
    gluOrtho2D(0.0,wh,0.0,ww); //sets up WC extent

    glutDisplayFunc(mydisplay);
    glutIdleFunc(mydisplay);
    glutMouseFunc (mouse_action);

    glutIdleFunc(mydisplay);
    یعنی درو دیوار برنامه؟
    یه چند تا سوال:
    به اشتباه از دو تابع Idle استفاده شده؟ یا دلیل خاصی داره؟
    تابع Ortho دقیقا چیه و چطوری کار میکنه؟

    و اینکه من برای نمایش حالت انتخاب، از خط دور شکل استفاده کردم ولی درست نشون نمیداد!!
    میشه توضیح بدید که از چه ترفندی استفاده کردید؟
    آخرین ویرایش به وسیله kazemiam : دوشنبه 26 فروردین 1392 در 19:58 عصر

برچسب های این تاپیک

قوانین ایجاد تاپیک در تالار

  • شما نمی توانید تاپیک جدید ایجاد کنید
  • شما نمی توانید به تاپیک ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید ضمیمه ارسال کنید
  • شما نمی توانید پاسخ هایتان را ویرایش کنید
  •