-
پنج شنبه 23 آبان 1392, 11:11 صبح
#8
کاربر جدید
نقل قول: آموزش OpenGL
سلام
متاسفانه نمی شد تاپیک جدید ایجاد کنم بنابراین سوالمو همین جا مطرح می کنم:
من بررسی کردم و نحوه ی استفاده از تابع gluCylinder رو برای کاربرد دلخواهم متوجه شدم . حالا می خوام بدونم چطور می تونم محورهای مختصات رو با استفاده از این تابع رسم کنم. در واقع می خوام که هر کدوم از محور ها یک میله باشه و نه خط. البته طول مشخصی هم داشته باشه که خودم تعیین می کنم. همینطوری با توجه به فرمی که داره متاسفانه نه تنها چیزی برام رسم نمی کنه که حتی اشیاء دیگه ای رو هم که رسم کردم محو می کنه. من روی یک گرید می خوام اینو رسم کنم.
ممنون می شم اگر جواب بدید.
برچسب های این تاپیک
قوانین ایجاد تاپیک در تالار
- شما نمی توانید تاپیک جدید ایجاد کنید
- شما نمی توانید به تاپیک ها پاسخ دهید
- شما نمی توانید ضمیمه ارسال کنید
- شما نمی توانید پاسخ هایتان را ویرایش کنید
-
قوانین سایت