دوست عزیز این چیزایی که گذاشتین بعضی هاشون اصلا داخل ++C درست نیست .
مثلا ما توی ++C چیزی به اسم Interface نداریم که بجاش multi inheritance هست که نمیشه گفت ربط زیادی به interface داره !
نحوه تعریف abstract هم که به این شکل نیست یعنی کلمه کلیدی به اسم abstract توی ++C نداریم
نه حافظه و رم فرقی ندارهگه ممکنه یه بار دیگه پست اولو بخونید.سوال من این بود که سطوح دسترسی private ,protected ,public به جز تفاوت هایی که کامل تو پستتون توضیح دادین
تفاوت های دیگه ای هم دارند؟مثلا نحوه قرار گرفتنشون در حافظه یا چیزای دیگه که نمیدونم
چیزی که برای کامپایلر مهمه اینه که هر کدوم از این توابع یا متغیرها چه جاهایی و چقدر استفاده شدن public private تاثیر خاصی نداره اگر توابع زیاد استفاده شده باشن و قابل محاسبه باشن مقدارشون حساب میشه و داخل کد گذاشته میشن یا اگر تابعی داخل کلاس استفاده نشه کلا حذف میشه و چیزای دیگه .
یک نکته دیگه این که اصولا بهتره اگر کسی دنبال سرعت بالاتر هست از inheritance های با عمق زیاد استفاده نکنه چون کامپایلر علاوه بر این که ممکنه نتونه به خوبی کد رو optimize کنه زمان کامپایل هم به شدت زیاد میشه .