سلام دوست تبریزی

1- چک کردم - آدرس قبلی هنوز برقرار هست و کار میکنه.
تا زمانی که کد جدید رو جواب نگرفتین از همون آدرس قبلی استفاده کنین، اینکه تا کی این حالت هست رو باید از خود پشتیبانی تامین اجتماعی بپرسین.

2- خطای 500 در کل یعنی اشکال سمت سرور هست - ولی گاهی هم بخاطر این پیش میاد که فرمت اطلاعات ارسالی با اونچه که برای وب سرویس تعریف شده نمیخونه.
اینجا هم مشکل همین هست چون فرمت درخواست (و همینطور پاسخ) تغییر کرده. دو آدرس زیر رو مقایسه کنین:
http://darman.tamin.ir/Webservice/Ap...p=Save_Request
http://darmanws.tamin.ir/paraclinicw...p=Save_Request

اسکلت کد رو به همین صورت نگه دارین - فقط قالب بندی جدید رو پیاده کنین.
نکته خاصی نداره و همه موارد قبلا گفته شده - فقط دقت میخواد.
با این وجود اگر مشکل داشتین همینجا مطرح کنین.

موفق باشید.