نمایش نتایج 1 تا 26 از 26

نام تاپیک: چگونه با اکسس مالیات حقوق محاسبه کنیم ؟

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11

    نقل قول: چگونه با اکسس مالیات حقوق محاسبه کنیم ؟

    نقل قول نوشته شده توسط narpco مشاهده تاپیک


    ما میخواهیم بدانیم چقدر از معافیت مالیاتی رو استفاده کردیم و به همین دلیل یک تکست باکس برای همین منظور در فایل نمونه زیر قراردادم
    مثلا وقتی میگیم حقوق 30.000.000 هست منطقا 30.000.000 هم معافیت استفاده کرده پس جواب میشه 30.000.000 ریال استفاده شده و مبلغ مالیات میشه صفر
    یا مثلا وقتی حقوق 35.000.000 باشه
    معافیت استفاده شده میشه 30.000.000 و مالیات میشه 500.000 ریال
    و همینطور الی اخر که هرچی عدد بزرگتر میشه میزان معافیت استفاده شده هم بیشتر میشه و به طبع مالیات هم بیشتر ....با بخش محاسبه مالیات کاری نداریم چون داره محاسبه می کنه و مشکلی نیست
    اون بخشی مهمه که بدونیم چقدر از معافیت مالیاتی استفاده شده
    سلام
    لطفا توضیح بفرمائید که به چه هدف و منظوری میخواهید اینکار انجام بشه ؟
    آخرین ویرایش به وسیله atf1379 : یک شنبه 25 آبان 1399 در 15:54 عصر

تاپیک های مشابه

  1. پاسخ: 3
    آخرین پست: پنج شنبه 12 مرداد 1402, 00:07 صبح
  2. پاسخ: 1
    آخرین پست: یک شنبه 28 اردیبهشت 1399, 21:31 عصر
  3. پاسخ: 1
    آخرین پست: دوشنبه 18 شهریور 1392, 17:45 عصر
  4. پاسخ: 2
    آخرین پست: جمعه 05 خرداد 1391, 01:15 صبح
  5. سوال: غیر فعال شدن فایل اکسس 2003 در اکسس 2007
    نوشته شده توسط expert2219 در بخش Access
    پاسخ: 2
    آخرین پست: چهارشنبه 12 بهمن 1390, 01:11 صبح

قوانین ایجاد تاپیک در تالار

  • شما نمی توانید تاپیک جدید ایجاد کنید
  • شما نمی توانید به تاپیک ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید ضمیمه ارسال کنید
  • شما نمی توانید پاسخ هایتان را ویرایش کنید
  •