نقل قول نوشته شده توسط the king مشاهده تاپیک
بذارید picedite فاقد تصویر باشه، مقدار picedite.Image ئه null باشه.
ولی اون تصویری که میخواستید در picedite.Image قرار بگیره رو در bmp_image قرار بدهید تا پیش از اینکه نقاشی شروع بشه اون تصویر داخلش باشه :

private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
{
var image = picedite.Image;
picedite.Image = null;
bmp_image = new Bitmap(picedite.ClientSize.Width, picedite.ClientSize.Height);
using (var g = Graphics.FromImage(bmp_image))
{
g.Clear(picedite.BackColor);
g.DrawImage(image, (bmp_image.Width - image.Width) / 2, (bmp_image.Height - image.Height) / 2);
}
}

این کد بالا تصویر رو از picedite.Image به داخل bmp_image منتقل می کنه و البته در وسط picedite رسم می کنه.
اما این کد پایین تصویر رو در ابعاد picedite بزرگ یا کوچیک می کنه :

private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
{
var image = picedite.Image;
picedite.Image = null;
bmp_image = new Bitmap(picedite.ClientSize.Width, picedite.ClientSize.Height);
using (var g = Graphics.FromImage(bmp_image))
{
g.Clear(picedite.BackColor);
var dst = new Rectangle(Point.Empty, bmp_image.Size);
var src = new Rectangle(Point.Empty, image.Size);
g.DrawImage(image, dst, src, GraphicsUnit.Pixel);
}
}
سلام آقا شرمنده الان کل مشکل ذخیره سازی حل شد ولی هر کاری می کنم کانورت Imgetobyte نرو نمی تونم واسه ویرایش استفاده کنم همه جورشو امتحان کردم اصلا جواب نداد حالا اگه ممکنه واسه ویراشم کمک کنید بایتش می کنم یا هر جور دیگه اصلا جواب نمی ده
تشکر