با سلام خدمت شما

نرم افزار هایی که در بازار هستند معمولا و یا بیشترشون قسمت هایی مانند

خرید - فروش - انبار - کنترل عملیات های مربوط به چک در کل :

هم حسابداری فروشگاهی دارند
هم حسابداری انبار
و حسابداری اسناد و ...

و تمام اسنادی که مربوط به اینها میشه در دفاتری که میدونید ثبت میشه.

مع الوصف ...

فقط قسمت آخرش یه حسابداری مالی هست... البته از برداشت من

سوالات :

پیاده سازی حسابداری مالی بدون ملحقات ذکر شده چه سودی داره؟

آیا حتما باید یک سری سیستم ها و زیر سیستم های دیگر نیز با آن پیاده سازی شود؟

آیا یه سیستم حسابداری مالی به تنهایی کاربردی دارد ؟

یا اینکه :

از یه سیستم حسابداری مالی(فقط) میتوان در کنار سیستم های دیگر استفاده کرد بقیه به آن وابسته است نه حسابداری مالی به بقیه. آیا این طور است؟

یا علی