نمایش نتایج 1 تا 40 از 143

نام تاپیک: برنامه نویسی گرافیک در C و ++C

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #8

    نقل قول: برنامه نویسی گرافیک در C و ++C

    نقل قول نوشته شده توسط bachebahal_1363 مشاهده تاپیک
    سلام خدمت دوستان و مخصوصا آقا نیما
    واقعا ممنون از مطالب بسیار آموزندتون
    سوال من این هست که کارهای گرافیکی در سطح گرافیک دو بعدی رو می شه با GDI+ در C#‎‎‎‎‎ هم پیاده سازی کرد برای مثال می شه نرم افزاری مانند کرل رو در سطح گرافیک دوبعدی اون با C#‎‎‎‎‎ پیاده سازی نمود البته با همون performance قوی ؟
    کلا GDI+ چیزی نیست که بخواهید با آن performance بالایی داشته باشید، برای نرم افزارهای پیشرفته معمولا از openGl یا directX استفاده می کنند.

    چند نکته:
    - کلا GDI+ از GDI مقدار اندکی سرعت کمتری دارد.
    - GDI+ هم برای C++‎‎ وجود دارد و هم برای C#‎‎ و سایر زبان های دات نتی (خود کتابخانه با C/C++‎‎ نوشته شده است).
    - کلا برنامه نویسی گرافیک در سطح دوبعدی اگر با .Net باشد و اگر برنامه در سطح وسیع شود چون حافظه را چندان نمی توانید کنترل کنید، در صورت درست ننوشتن برنامه با منابع مشکل خواهید داشت، و در برخی موارد کاهش محسوس کارآیی خواهید داشت.

    البته اگر خوب برنامه را بنویسید و حافظه را تا جای ممکن در کنترل داشته باشید (با همان امکانات دات نتی و garbage collection ) می توانید کارآیی را بالا ببرید.


    نرم افزار Paint.NET را دانلود کنید و کارآیی را خودتان در این برنامه که کلا با C#‎‎ و قسمت اندکی با C++‎‎ هست برررسی کنید. سپس خودتان می توانید بهتر تصمیم بگیرید.
    تذکر: در بخش features بررسی کنید که کدام قابلیت ها با GDI هست و کدام با GDI+ . در ویندوز 7 بسیاری از آن ها با diretcx هست و برای تست باید از XP استفاده کنید.
    آخرین ویرایش به وسیله Nima_NF : یک شنبه 18 بهمن 1388 در 22:56 عصر

برچسب های این تاپیک

قوانین ایجاد تاپیک در تالار

  • شما نمی توانید تاپیک جدید ایجاد کنید
  • شما نمی توانید به تاپیک ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید ضمیمه ارسال کنید
  • شما نمی توانید پاسخ هایتان را ویرایش کنید
  •