نمایش نتایج 1 تا 40 از 143

نام تاپیک: برنامه نویسی گرافیک در C و ++C

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    نقل قول: برنامه نویسی گرافیک در C و ++C

    سلام به همگی

    دوستان من درگیر یه برنامه هستم که دارم توی محیط ویژوال استادیو با استفاده از کتابخانه OpenGL و به زبان C++‎‎‎‎‎‎‎‎ برنامه م رو می نویسم.


    من یک مش سطحی تعریف کردم که با استفاده از حرکات ماوس و پیاده سازی معادلات حاکم بر بافت باید روی این مش تغییراتی ایجاد بشه.(جابه جایی نودها و ...)

    برای پیشرفت کارم باید مش سطحی که الان دارم رو به یک مش حجمی/عمقی/چندلایه تبدیل کنم.


    به نظرم اومد از دستور glScale مش اصلیم رو shrink کنم و تو در تو رسمش کنم. مثل شکل زیر

    ولی با این کار مختصات مش های shrink شده جایی سیو نمیشه.یعنی در اصل توی مختصات ها تغییری ایجاد نمیشه و فقط ماتریس نمایشمون تغییر می کنه. میخوام ببینم کسی راهی به ذهنش میرسه؟


    چه دستوری از OpenGL باشه، چه یک نرم افزار دیگه که بتونه برای من همچین مشی ایجاد کنه.


    لازم به ذکره که مختصات نودهای مش و یال ها توی یک فایل .vtk ذخیره شده که میشه توی محیط های دیگه مثل متلب هم خونده بشه.



    ممنون از همگی
    آخرین ویرایش به وسیله 3pid71 : دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 در 11:19 صبح

برچسب های این تاپیک

قوانین ایجاد تاپیک در تالار

  • شما نمی توانید تاپیک جدید ایجاد کنید
  • شما نمی توانید به تاپیک ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید ضمیمه ارسال کنید
  • شما نمی توانید پاسخ هایتان را ویرایش کنید
  •