نقل قول نوشته شده توسط amin1softco مشاهده تاپیک
به نظرم شما باید یکمی بیشتر اصول اپن چی ال را بررسی کنید و بعد از اینکه ماتریس مدل ویو را استخراج کردید با ضرب کردن در مختصات همون نقاط می تونید چرخش یافتشونو بدست بیارید
Image49.gif
همینطور که در این عکس می بینید مختصات شی یا object coordinate در ماتریس مدل ویو ضرب می شه و همینطور تا آخر پیش میره
http://www.glprogramming.com/red/chapter02.html

ممنون از پاسخ هاتون

ضرب کردن رو متوجه شده بودم ولی نمی دونستم ضرب ماتریسیشو چطور انجام بدم که ماتریس جاری رو گرفتم بردم تو متلب و مختصات رئوس به راحتی ضرب کردم و بعد فایلو تو ویژوال بازخوانی کردم.

فقط الان نمی دونم چطور این مش ها با سایزهای مختلف رو به یکدیگه مربوط کنم.


آیا کسی نرم افزاری میشناسه که خودش مش حجمی (مش عمقی / یعنی مشی که فقط سطح رو در نظر نگیره و داخل اون شی هم نود طراحی کنه) بسازه؟